GPS GPS
168
BLOG

Idę prosto!!!

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

       Idę prosto. Nie biorę jeńców żadnych. Wylewam swój gniew na wasze porachunki. Obie wasze strony nienawidzę - wy okrągłego stołu syny! Nienawidzę was za wasze występki, za wasze winy.

       Jestem Grzesiek co na blogach pisze. Nie wiem czy jestem w stanie was bardziej obrazić, niż sami się obrażacie. To koniec jest układów - czas na wybór.

       Idę prosto, dopóki nie padnę. Wylewam swój gniew na wasze porachunki - z jednej partii jesteście wnuki. Nienawidzę was z obu stron. Okradacie ten kraj bez żadnego pojęcia.

       Nie należę do mafii, nie należę do sekty, piszę na Salonie24. Czy blogi mają moc tego nie wiem wcale. Spierdalajcie głupki! Bo ja idę prosto dopóki sam nie padnę - mam w dupie wasze obie polski. Nie skręcam ni w lewo ni w prawo.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:

Sojusze Konfederacji <- poprzednia notka

następna notka -> Nic się nie stało

Tagi: gps65, wybory, cisza


GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo