GPS GPS
1021
BLOG

Kto jest liberałem - Bóg czy szatan?

GPS GPS Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 75

       Szatan jest uznawany za liberała, bo to pierwszy buntownik, pierwszy powiedział, że nie będzie służył. Ale to oczywiście bzdura, bo liberalizm nie polega na niesłużeniu. Liberalizm polega na dobrowolnym służeniu, a odrzuca służbę przymusową.

       Służba Bogu nie jest przymusowa, ale dobrowolna. Bóg rekrutuje tylko ochotników. Więc to Bóg jest liberałem, bo nie zmusza przemocą do służby - co dobitnie potwierdza to, że dał nam wolną wolę.

       Szatan nie jest liberałem, bo nie ogranicza się do niesłużenia, nie jest bierny - on czynnie występuje przeciw służbie Bogu, stosuje przemoc, podstęp, oszustwo, by nas od dobrowolnej służby odciągać. Bóg może go za to zniszczyć, ale jako liberał toleruje to działanie i powstrzymuje się od przemocy, bo chce byśmy służyli nie tylko dobrowolnie, ale świadomie, mądrze, wbrew złym podszeptom.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane: 

Wielomszczyzna <- poprzednia notka     

następna notka -> Miej w opiece Naród cały

Tagi: gps65, Bóg, szatan, liberalizm. liberał

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo