Hanna Gronkiewicz Waltz Hanna Gronkiewicz Waltz
6274
BLOG

Zmiany na lepsze – C.D.N.

Hanna Gronkiewicz Waltz Hanna Gronkiewicz Waltz Polityka Obserwuj notkę 214


Witam serdecznie na moim oficjalnym blogu.


Postanowiłam rozpocząć dyskusję nad przyszłością Warszawy i jej bieżących problemach. Wydaje mi się, że najlepszym miejscem do tego jest właśnie platforma Salon24.pl. Liczę, że moje wypowiedzi urozmaicą tę dyskusję i stworzą kolejną przestrzeń do wymiany opinii o stolicy.


Wiele osób mieszkających w Warszawie oczekuje informacji dotyczących jej przyszłości. Pragnę, aby obok oficjalnej strony www.gronkiewicz.pl, kont na portalach społecznościowych, dodatkowym źródłem informacji o moich planach wobec Warszawy był właśnie ten blog. Mam nadzieję, że wszystkie prezentowane tutaj przeze mnie propozycje będą żywo komentowane.


Tworząc ten blog podejmuję wyzwanie, aby dać się poznać i odpowiedzieć wyborcom na pytanie, co sprawia, że nadal chcę pracować dla Warszawy i jej mieszkańców. Oczekuję merytorycznej debaty, bo Warszawa na nią zasługuje. Każdy komentarz ze strony internautów będzie dla mnie cenny przy tworzeniu strategii i planów dla stolicy. Mam nadzieję na rzeczową wymianę opinii, na wzór tej jaką od kilku tygodni prowadzę na portalu społecznościowym Facebook.


Pragnę kontynuować to co zaczęłam, a czego efekty widoczne są wokół nas. Podsumowanie ostatnich 4 lat uwidaczniają treści prezentowane na stronie www.4lataprezydentury.um.warszawa.pl. Nowe inwestycje, remonty, rewitalizacje – to wszystko będę nadal realizować w latach 2010-2014.


Liczę na rozmowę nad zmianami, które mają służyć poprawie życia warszawiaków, jak również wszystkich odwiedzających czy pracujących w stolicy.


Pozdrawiam


Wszystkich zainteresowanych moją kandydaturą na urząd Prezydent m. st. Warszawy zapraszam na stronę www.gronkiewicz.pl.

 

Moim celem jest druga kadencja prezydenta Warszawy. Dopiero po ośmiu latach rządów w mieście można po sobie zostawić coś namacalnego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka