Trochę późno, bo już pięć lat temu chcieli mi to dać, ale wtedy z wrednym podpisem
Trochę późno, bo już pięć lat temu chcieli mi to dać, ale wtedy z wrednym podpisem
Henryk Urban Henryk Urban
258
BLOG

W imię prawdy o Smoleńsku

Henryk Urban Henryk Urban Polityka Obserwuj notkę 6

Jadę jutro odebrać Krzyż Wolności i Solidarności.

Spotkałem dziś zaprzyjaźnioną Panią Doktor, która w lutym 1981 opiekowała się nami, podczas głodówki, jaką podjęliśmy dla usunięcia ze stanowisk skorumpowanych, komunistycznych dygnitarzy. Kiedy pochwaliłem się odznaczeniem, Ona odparła:

- Ja już dawno mam to za sobą.

Ja stwierdziłem, że też chcieli mi to dać przed pięcioma laty, ale wtedy nie przyjąłem - w imię prawdy.

Ala na to, że ona by dzisiaj nie przyjęła.

- Ale ja jestem inżynierem i lotnikiem w rezerwie.

- A ja potrafię myśleć. - skwitowała.

Panie Ministrze, Antoni!

Dopóki będziemy opowiadać o wybuchach tuż nad ziemią, a nie ujawnimy utajnionych zapisów z rejestratora ATM-QAR, to niewierzący w zamach będą wierzyć w pancerną brzozę.

Czas najwyższy, byśmy zamiast podsycać emocje wyciągnęli dowody na stół.

Pisalem o tym tutaj:

https://www.salon24.pl/u/heniekurban/795518,milosierdzie-nad-smolenskimi-mogilami-mozliwe-tylko-w-prawdzie

i tutaj:

https://www.salon24.pl/u/heniekurban/783527,trotyl-niczego-nie-wyjasni-a-ukrywanie-prawdy-to-tez-klamstwo.

A Pan nadal każe wierzyć.

Rodzinnie jestem mężem, ojcem i dziadkiem. Maksyma życiowa: polityka zbyt mocno wpływa na nasze życie, by ją zostawiać zawodowym politykom. Politycznie: - aktywne uczestnictwo w budowaniu SOLIDARNOŚCI od 1980 - moderator Katedralnego Duszpasterstwa Młodzieży,do 2 lipca 2016 - członek Rady Politycznej PiS. Do końca września 2014 pracowałem jako parkingowy i wówczas mój blog miał nazwę "Zapiski Parkingowego". Po wygranych przez PiS wyborach czas najwyższy, by Polska zrealizowała swoją misję powstrzymania podboju Europy przez tandem KGB-NRD. Od stycznia 2016 pracuję jako kierowca małej ciężarówki i czekam na możliwość przyczynienia się do realizacji powyższej misji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka