hephalump hephalump
335
BLOG

Prezydent Duda prowadzi kampanię... Tak od 5 lat

hephalump hephalump Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Opozycja zarzuca prezydentowi Andrzejowi Dudzie, że korzysta na zaistniałej sytuacji i prowadzi "bezczelnie" kampanię wyborczą.

A ja powiem więcej...

Z tego co mogę zaobserwować to PAD kampanie taką prowadzi już od 5 lat. Tak... Przez cały czas trwanie swej pierwszej kadencji prowadzi kampanię i "bezczelnie" wykorzystuje do tego zajmowany urząd.

Od 5 lat stara się nas przekonać, że nasze sprawy nie są mu obojętne.

Od 5 lat próbuje przedstawić się jako Prezydent Wszystkich Polaków.

Od 5 lat traktuję urząd Prezydenta jak zadanie, które zlecił mu Naród.

A mógł przecież zwyczajnie po wygranych wyborach spocząć na laurach i spokojnie podziwiać żyrandole w pałacu. A z tą kampanią poczekać do następnych wyborów.


I mówiąc szerze to... Mam nadzieję, że prezydent Duda dostanie od nas szansę aby taką kampanię mógł prowadzić przez kolejne 5 lat. Nawet jak nie będzie mógł już tak "bezczelnie" dla siebie... Bo będzie to jego druga kadencja. Druga czyli ostania - bo Polska to nie Rosja. Że będzie to kolejne 5 lat kampanii dla nas wszystkich... Dla Polski i Polaków.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka