screen z serwisu dw.com
screen z serwisu dw.com
hephalump hephalump
921
BLOG

Katastrofy zdarzają się nie tylko w biednych krajach

hephalump hephalump Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

W serwisie Deutsche Welle trafiłem na taki oto materiał wideo:

https://www.dw.com/pl/powodzie-w-niemczech-ro%C5%9Bnie-liczba-ofiar/av-58305256

I w pewnym momencie jak jedna z bohaterek tego materiału mówi, że takiej tragedii, tylu ofiar nigdy by się nie spodziewała. Że takie rzeczy, takie katastrofy zdarzają się w biednych krajach... Nie w Niemczech.

Muszę przyznać, że słysząc te słowa poczułem jakieś dziwne ciarki przechodzące po plecach.

I zadałem sobie pytanie...

Ilu ludzi mieszkających w bogatych krajach europejskich myśli podobnie?

A może i wielu Polaków już tak myśli?

I mam nadzieję, że w tym myśleniu nie ma jakieś formy obojętności na katastrofy, które zdarzają się w krajach biedniejszych.


Cóż... Może bogatym też czasem należy przypominać, że poczucie bezpieczeństwa nie zostało im dane raz na zawsze. Że katastrofy i inne nieszczęścia nie dotykają tylko biednych ludzi gdzieś na innych kontynentach.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości