hephalump hephalump
233
BLOG

Wigilia w Leminggradzie

hephalump hephalump Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

- Kochanie ja już nie mogę. Już padam na twarz ze zmęczenia....

- O siedemnastej łamanie opłatkiem u twoich rodziców, a potem szybko do moich by męczyć się z ośćmi w brutalnie smażonej rybie.

- Kto wymyślił, że w Święto należy spotykać się z rodziną? Te ciotki, ci wujkowie... I jeszcze te dzieci mojej siostry. Jak to mnie wszystko męczy.

- Aż wybrałabym się na zakupy do Galerii. Jakaś nowa kiecka a potem Latte... To by mnie zrelaksowało.

- Tak wiem kochanie, że Galeria zamknięta. Byłam na proteście w tej sprawie.

- Co! Ciebie też już głowa od tego boli?

- No dobrze. Podaj mi Gazetę to sobie poczytam i się zajmę.

/Chwila przerwy/

- Wiesz piszą w Gazecie o tym jak te Święta obchodzą ateiści.

- Ach jak pięknie wyglądałyby te Święta gdyby nie ci chrześcijanie, katolicy i ich zwyczaje oraz cały ten Kościół.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości