hephalump hephalump
668
BLOG

Świadectwo Esther Lederman

hephalump hephalump Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Dziś podobno jest Dzień Pamięci o Polakach, którzy ratowali swoich żydowskich bliźnich podczas Holokaustu.

Ale czytając niektóre komentarze (także tu na Salonie24) mam wrażenie, że są ludzie, którzy woleliby zapomnieć lub w pamięci chować tylko to co im pasuje. I szczerze mówiąc to nie chce mi się już podejmować dyskusji z ludźmi, którzy w moim narodzie chcą widzieć wyłącznie ludzi podłych (szmalcowników). Nie chce mi się też już komentować wypocin ludzi, którzy do Żydów mają ciągle pretensje o wszystko.

Słucham świadectwa Esther Lederman. Świadectwa o ludziach (Polakach i Żydach), którzy w nieludzkim czasie Zbrodni na Narodach byli da siebie ludźmi.

Człowiekiem się po prostu jest, a nie czasem tylko bywa.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka