hephalump hephalump
303
BLOG

Mafia śmieciowa wymusza wyższy haracz.

hephalump hephalump Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

W lipcu pisałem, że zorganizowane grupy "asenizatorów" zaczęły wymuszać na gminach wzrost opłat za wywóz śmieci z posesji mieszkańców. Taką propozycję nie do odrzucenia otrzymały też władze gminy, w której mieszkam.

https://www.salon24.pl/u/hephalump/970356,dziekuje-ci-platformo-za-mafie-smieciowe

Cóż... Wygląda na to, że moim przypadku pani wójt i rada gminy uległy jednak żądaniom szantażystów. Otrzymałem bowiem niedawno pismo, z którego wynika, że gmina tak z dnia na dzień podnosi ceny opłat za odbiór śmieci. W moim wypadku (4 osoby w domu) koszt odbioru odpadów (a są segregowane) wzrośnie z 80 zł (co 2 mce) na 136 zł (co 2 mce).

Dlaczego uważam, że ten wzrost cen jest wynikiem nacisków ze strony mafii śmieciowej?

Otóż podwyżki różnych opłat się co jakiś czas zdarzały. Ale w normalnym wypadku w uzasadnieniu takiej podwyżki gmina podawała jakieś konkretne powody wzrostu cen. A w tym wypadku jedynym uzasadnieniem jest wyłącznie: "decyzja rady gminy".


Cóż... Moje śmieci nie są już moją własnością. Tak ustaliła PO z PSL tworząc obowiązującą nas wszystkich ustawę o zagospodarowaniu odpadów. Sam teraz nie mogę na własną rękę poszukać sobie tańszej firmy asenizacyjnej. Znaczy niby mogę ale haracz na rzecz mafii śmieciowych, które opanowały gminę i tak będę musiał oddzielnie płacić.

A jak patrzę na to co się dzieje w stolicy mojego kraju, w Warszawie... Ten cały przekręt z budową oczyszczalni Czajka oraz kolektora pod dnem Wisły. Te mętne tłumaczenia na temat awarii wspomnianego kolektora...

To nabieram coraz większego przekonania, że za co się Platforma Obywatelska do spółki z PSL nie wzięła to teraz wychodzą z tego tylko brudy... Mafia, śmieci w lesie i fekalia w Wiśle. A rządy PO-PSL nie prowadziły żadnej polityki proekologicznej... Ich polityka była imo pro-mafijna.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości