ironiczny anglosas ironiczny anglosas
326
BLOG

Na MARSZ nie idę! A na Facebook mam przyjaciół.

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 5

To straszne !  Facebook blokuje konta narodowców! Krzyk w Narodzie wielki ...

A po co Naród krzyczy?  Naród będzie grzeczny, to Naród nie będzie miał kont blokowanych !

Naród jest głupi, fejsbuka trzeba szanować. fejsbuk płaci podatki  w Polsce. Naród na tym korzysta. Te podatki budują potęgę naszego państwa. Te podatki budują nasze autostrady, dopłacają do przedszkoli, utrzymują policję i Straż Pożarną. I wiele organizacji pozarządowych. By żyło się...

...

Facebook zapłacił w Polsce w 2012 roku 50 tysięcy 645 złotych podatku dochodowego.

Facebook zapłacił w Polsce w 2013 roku 118 tysięcy 932 złote podatku dochodowego.

Facebook zapłacił w Polsce w 2014 roku 296 tysięcy 550 złotych podatku dochodowego.

...

Nie wiem ile w 2015. Nie chce mi się szukać.

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić*  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

ZNALEZĆ MNIE MOŻNA JESZCZE DO JUTRA. POTEM MNIE ZABLOKUJĄ.

 

link

http://antyweb.pl/raport-specjalny-sprawdzilismy-ile-giganci-technologiczni-zaplacili-ostatnio-podatku-w-polsce/

 

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka