Iskra.SH Iskra.SH
103
BLOG

News site times 24 /- site levi 24 Jak pokonałem choroby mutacyjne i wirusowe.

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

News site times 24 /- site levi 24 Jak pokonałem choroby mutacyjne i wirusowe.

Jak się leczyłem


Zaznaczam że nie jestem lekarzem a moje doświadczenia.
Na mojej osobie nie mogą być adekwatne i odpowiednikiem innej osoby ze względu na inne choroby towarzyszące.
Tak to są tylko moje doznania ze zrozumieniem
SH.
Jeśli miałem już metaliczny smak pokarmów
Suchość w gardle.
Tasiemkowy kał.
I opadałem z sił
Gdyż pracowałem w takich warunkach mutagennych jakich pracowałem
To już moje dalsze sprawy są moimi sprawami poufnymi..

A mianowicie prowadziłem dietę i bez cukru.
Jadłem rano masło jaja.
obiady jarskie.
ITD.
Rano 1 łyżka zmieszana z kurkumą z olejem lnianym i z pieprzem
Następnie 10 - 15 pestek z gorzkiej moreli.zmielonych zmieszanej z ciepłą wodą.
Nie więcej
Gdyż ponad dwadzieścia mnie mdliło i miałem niepokój a dalej można dostać zatrucia.
Po trzech miesiącach takiej kuracji dostawałem apetyt
Po 5 -7miesiącach poprawiał mi się przewód pokarmowy i dostawałem siły.
Następnie co rok to lepiej.
Bałem się lekarza i wyniku zdecydowałem na swoje ryzyko.
Wygrałem.

Jeśli chodzi o grypę.
Nigdy nie dopuściłem bym chorował 2 -3 dni.
Potrzebowałem tylko dziką różę suszoną i jedną dwie główki czosnku.
Dziką różę zalewałem ciepłą wodą i odstawiałem na pół godziny wystarczyło by się rozpuściła
piłem więcej niżeli normalną herbatę się pije w zależności od postępu choroby.
Następnie 1 Główkę czosnku lub dwie w zależności od choroby.
Tak rano i wieczorem.
I tak pozbywałem się grypy.
Inni nie mogli ze względu na wątrobę i inne powikłania.

PS.
Ze względu na różne powikłania chorobowe czy uczulenia.
Piszę jak ja się leczyłem.
I innych może być i mogą inne reakcje.
SH

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo