Tych trzech Manipulantów jest ostatnio najbardziej aktywnych w hejtowaniu mnie
- gdyż konsekwentnie od maja 2010 pokazuje ze narracja MAK w sprawie tego co stało się w Smoleńsku 10.04.2010
jest kłamstwem
a co robi Tornado ?

i robi sobie pogaduszki
z wspierającym żarliwie narrację MAK- Jaworskim
a mnie oskarża bezczelnie i podle a przede wszystkim głupkowato:
ostatnio napisał że ja rzekomo oskarżam polskich pilotów
gdy ja staję w ich obronie
i wykluczam CFIT
wykluczam narrację rosyjską
----------------------------------
- a co robi ostatnio Jaworski udający fizyka ??
- swą energie kieruje ostatnio na wykpiwanie AI ( Sztucznej Inteligencji) gdyż ta jest narzedziem która bardzo pomaga w demaskowaniu kłamstw MAK
to jest Fizyk 
który nie interesuje się najnowszymi , ważnym osiągnieciami w Fizyce
dokonanymi dzięki użyciu narzędzia w postaci AI 

- to on pierwszy- jeśli byłby Fizykiem winien pisać o zastosowaniach AI w badaniach naukowych w fizyce - a nie ja 
ale Jaworski to przede wszystkim Manipulant smoleński
i będzie robił wszystko
a nawet więcej by
bronić kłamliwej narracji MAK
- i co ? będzie twierdził, że ten naukowiec
Los Alamos senior AI scientist Boian Alexandrov, who led the project.
się myli ???
że AI wcale nie pomaga a podpowiada bzdury ??
- powiedzieć , że Jaworski to Manipulant i Głupek
to jakby nic nie powiedzieć
-
bloger Piotr Lada (od lat w Australii) inżynier
oskarża mnie że jestem agentem Moskwy bo..
.. tak zdecydowanie , konsekwentnie pokazuje ze Raport MAK jest
Fałszem

- absurd, głupota
ale on w to brnie dalej ..
- oświadczył że doniósł na mnie do służb
powiedzieć że Piotra Lada to Manipulant i Głupek
to jakby nic nie powiedzieć
---------------------------------------------
************************
i jeszcze dodatek pokazujący ze Manipulant Tornado
nie ogarnia ani Fizyki ani tym bardziej podstaw
Aerodynamiki Praktycznej Tu-154M ( wg Bechtira, Piatina et al)
- Jak widać w normalnym manewrze go-around położenie klap na 28 stopni dokonuje się jeszcze w fazie wyhamowywania zniżania
Приняв решение об уходе на второй круг, необходимо увеличить режим
работы двигателей до взлетного и убрать закрылки с 45 до 28◦.
Po podjęciu decyzji o odejściu na drugi krąg należy zwiększyć moc silnika do poziomu startowego i schować klapy z kąta 45 do 28 stopni.
В. П. Бехтир, В. М. Ржевский, В. Г. Ципенко
- wg narracji MAK nie ma czegoś takiego...bo narracja MAK jest fałszem
ПРАКТИЧЕСКАЯ
АЭРОДИНАМИКА
САМОЛЕТА
Ту-154М
a tu popis Tornado - jak bezmyślnie usiłuje coś pisać na temat go-around


??
przecież podnoszenie się terenu , profil terenu nie ma żadnego wpływu na głębokość przepadania !!!
- skutkuje zderzeniem , przecięciem się trajektorii opadania z profilem terenu - jeśli brak zapasu wysokości
i dalej

głupkowata spekulacja Ignoranta , który pomija uwarunkowania wynikające z charakterystyki samolotu Tu-154M z Aerodynamiki praktycznej
zadanie przeciążanią rzędu 1,3 g i więcej nie było możliwe od razu lecz dopiero po kilku sekundach !
- silniki rozkręcaj się 5-6 sekund a opór czołowy przy zwiększaniu kąta natarcia dla zadania większego przeciążenia rośnie szybciej niż siła ciągu; co wyhamowuje prędkość samolotu a wskutek hamowania powstaje moment siły powodujący pochylenie samolotu- dziobem na dół !
w efekcie gdyby nawet zadano od razu np. 1,3- 1,5 g to..
Tornado nie uwzględnia tez charakterystyki silników Tu-154M które z poziomu mały gaz- po przestawieniu dźwigni na cia startowy bardzo wolno zwiększają ciąg - praktycznie przez ok 2 sekundy ciąg rośnie bardzo mało...
-to oznacza ze przez około 2 sekundy nie wolno próbować istotnie zwiększać kata natarcia gdyż samolot dość mocno wyhamuje prędkość , pojawi się moment pochylający a głębokość przepadania jeszcze się zwiększy!
ten Ignorant- ignorujący prawa fizyki i aerodynamiki Tornado napisał:

Tornado sam nie rozumie,.nie uczy się, nie czyta a wypisuje Głupoty
i insynuuje
przeciez dawano m dawno temu w notce podałem przykład eksperymentu na symulatorze bliźniaczego do Tu-154M samolotu Boeing-727 gdzie w pierwszych próbach na symulatorze odtwarzających nieudany manewr go around przy warunkach początkowych jak w Smolensku
uzyskano głebokość przepadania rzedu ..90 m


on pobił w Manipulacji nawet MAK 
- Manipulantom , Fałszerzom z Mak udało się naciągając parametry uzyskać głębokość przepadania 19-23 w niby symulowanych warunkach rozpoczęcia manewru jak w raporcie MAK
a Tornado osiągnął znacznie mniej niż 10 m 
absurd, głupota- to za mało powiedziane..
**
tak się sprawa ma cała
________________
i jeszcze parę cytatów z moich notek w których dokładnie , rzeczowo - korzystając z podręczników , opinii ekspertów pokazuję fałszerstwa , manipulacje MAK wspierane przez Tornado, Jaworskiego,Artymowicza..



i dodatkowo
są ograniczenia
wartości max. przeciążenia w manewrze go around
wynikające z charakterystyk aerodynamicznych samolotu Tu-154:
dla Tu-154 max. przeciążenie w manewrze go-around to 1,35 g
Jak widać nawet przy zastosowaniu przeciążenia max. 1,543
w zmanipulowanych eksperymencie na symulatorze w Moskwie
który Tornado uznaje za rzeczowy, twierdzi ze fałszerze a MAK tu uczciwie przeprowadzili eksperyment..
nawet przy znacznie szybszym narastaniu przeciążeń

głebokość przepadania i tak wyniosła 23 m
podczas gdy zapas wysokości Tu-154 w Smoleńsku - przy rozpoczęciu manewru na wysokości 20 m
był tylko rzędu 10--12m!!!

Od ponad 15 lat studiuje temat kłamstwa smoleńskiego( quwerty)
Od ponad 20 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka