- O tym, że MAK zmyślił te 100g napisałem w maju 2010, zaraz po opublikowaniu raportu wstępnego MAK.
**'
przez lata przybyło kolejnych dowodów na to że MAK celowo konfabulował dla wmówienia ich kłamliwej narracji
**
kłamstwa o 100g bronił jak niepodległości ojczyzny m.in domorosły "ekspert" od badania katastrof lotniczych
profesor Paweł Artymowicz z University of Toronto , który po godzinach pracy udawał własnie takiego :eksperta:"
- wystarczyło porównac z innymi katastrofami w których
na podstawie samych raportów, czy skutków katastrofy mo zna dość precyzyjnie określić jaki był poziom przeciażeń
w danym segmencie samolotu
np, 
https://sia.lrv.lt/public/canonical/1743410501/521/2024-12-20%20Boeing%20737-400SF%20EC-MFE%20Interim%20Report.pdf
Prędkość zderzenia ziemią ok290 km/h
stan kokpitu po zderzeniu:

kąt zderzenia wyraźnie większy niz w Smoleńsku

skutki:
z 4 osób w kabinie pilotów zginęła 1 ( jedna)
skoro te 3 osoby przeżyły to przeciążenia w kabinie nie mogły być wyższe niż rzędu
40g
a im dalej od kabiny pilotów tym bardziej spadały więc w końcu kadłuba zapewne spadły do rzędu 10g
___________
te Kłamstwa i Bzdury MAK o przeciążeniach 100g i więcej wsparł- szok i niedowierzanie- NIAR !!!
co więcej nawet przelicytował MAK
i podał że w końcowej części kadłuba przeciążenia wynikające ze zderzenia z ziemią przekraczały200g
-Podkomisja popełniła ogromny błąd przyjmując raport NIAR
--
Z czego sie śmiejecie ?
z samych siebie się śmiejecie-..
- Eksperci wszelkiej maści
z Instytutu Lotnictwa i podobnych
naukowcy z PAN
i Instytutów Politechnik
inżynierowie...
a także Wy
liczni blogerzy i goście Salonu 24..

Od ponad 15 lat studiuje temat kłamstwa smoleńskiego( quwerty)
Od ponad 20 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka