cytuję




pokazuję szkic sytuacyjny w proporcjach wymiarów i wysokości nad ziemią
- rzeczywisty zapas wysokości wynosi ok 10 m gdyż
teren wznosił sie w tempie ok. 3 m na 100m

- Komisja Laska w Raporcie stwierdziła że Tu-154M będąc na wysokości 16 m RW
rozpoczyna manewr go around przez-
- przestawienie dźwigni ciągu silników ( na reżim startowy )
( UWAGI
1. rozkręcenie silników do reżimu startowego z poziomu mały gaz trwa 6 -8 sekund
2. specyfika silników Tu-154M jest taka że gdy rozkręcanie silników zaczyna się od reżimu mały gaz
przez pierwsze 2 sekundy wzrost ciągu jest minimalny...
- ściągnięcie wolantu w celu zwiększenia kata natarcia
- Czy znajdzie się ktos z blogerów czy komentatorów Salonu 24
w ogóle ktos w Polsce
\kto powie
- tak Tu-154M w przedstawionej sytuacji był w stanie przejść na wznoszenie rozpoczynając manewr go around
mając zapas wysokości 10 nad ziemia ...
łatwo można wskazać Grupę Docelowa która jest w stanie odpowiedzieć, że ,,.TAK ,nie ma problemu
to:

---------------------------------


opadania ok.6- 8 m/s i reżimie pracy silników„mały gaz”),


--
Raport Laska skutkował także potęznymi podziałami, napieciami w społeczeństwie
i przyjeciem przez większośc kałamliwej narracji rosyjskiej.
.
..
notka sporządzona z użyciem narzędzia AI
Od ponad 15 lat studiuje temat kłamstwa smoleńskiego( quwerty)
Od ponad 20 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka