izaluka izaluka
458
BLOG

Szacunek dla prezydenta Zielonej Góry Pana Janusza Kubickiego

izaluka izaluka Polityka Obserwuj notkę 22

Przeczytałam dziś artykuł w Najwyższym Czasie o godnej szacunku postawie Pana Janusza Kubickiego, prezydenta Zielonej Góry.


Oto on:

"Prezydent Zielonej Góry w swym najnowszym wpisie przeprasza za działania w związku z mniemaną pandemią koronawirusa. Jak podaje po poprzednich wpisach zyskał wiele głosów poparcia.

Napiszę dziś kilka swoich refleksji na temat koronawirusa czy jak mówią koronaściemy

– zaczyna Janusz Kubicki, prezydent Zielonej Góry. Przypomina on swój ostatni wpis, który spotkał się z wieloma pozytywnymi reakcjami ludzi.


Atak za słowa o koronawirusie

W przypadku mediów ogólnopolskich reakcja była inna.

Dziś przeczytałem, że jestem odpowiedzialny za śmierć 52 osób (…) Teraz będą robić ze mnie doktora Mengele, osobę która nie zasługuje na szacunek i uwagę

– pisze Kubicki.


Najbardziej szkoda mi pracowników DPS, szkoda mi Dyrektora tej placówki, szkoda mi pielęgniarek i innych pracowników. Zostaną zaszczuci, choć nie zrobili nic złego. Niestety będą ofiarą tej wojny

– dodaje prezydent Zielonej Góry.


Kubicki podkreśla, że atak mediów głównego ścieku był na zasadzie wystosowania absurdalnych zarzutów, z których któryś zostanie mu zapamiętany.


Ktoś chce, abym bał się i siedział cicho. Ma mną kierować strach i obawa

– wskazuje.


Zarządzanie strachem

Dziś napiszę kilka słów o STRACHU. Cała sytuacja związana z koronawirusem, który wywołał u wielu z nas poczucie lęku, obawy i strachu. Prawie wszyscy uwierzyli w to wszystko bezgranicznie i bezrefleksyjnie

– kontynuuje Kubicki.

Jako przykład podaje absurdalny zakaz wstępu do lasu, któremu wszyscy się podporządkowali.


Daliśmy się zastraszyć i stłamsić. Siedzieliśmy jak te barany w domach i słuchaliśmy „specjalistów”, którzy nawoływali, aby nie wychodzić z domu, nie chodzić do sklepu, do lasu, do szkoły

– pisze.

Psychoza strachu była wszechobecna. Ciężko, było się przed tym obronić

– wskazuje prezydent Zielonej Góry.


Wszystkich nas sparaliżował wszechobecny strach. Stan ten niestety dla części ludzi trwa dalej i nie mogą oni wyjść z tego zaklętego koła strachu. Boją się dalej. A przecież jak widać, nie jest to tak groźne i straszne jak mówiono.


Przeprosiny

Na koniec prezydent Zielonej Góry wskazał, iż tym czego brakuje mu u najważniejszych polityków są przeprosiny za błędne działania, które podjęli. Sam zdobył się na takie słowa i jak przyznał sam na początku uległ temu strachowi płynącemu z mediów.

Dlatego jak inni nie potrafią, to ja mówię wszystkim PRZEPRASZAM. Za to co się stało, za to co się wydarzyło, za zamykanie wszystkiego. Za zamknięcie cmentarzy również. Naprawdę szczerze i z całego serca PRZEPRASZAM

– napisał.

Jest mi bardzo przykro, że tak się stało. Byłem jednym z trybików tej bezwzględnej maszyny. Wiem, że jeszcze wiele przed nami, ale nie należy się aż tak tego bać. Ludzie na całym świecie chorują na wiele różnych chorób i nigdy nie było takich cyrków jak teraz

– kończy Janusz Kubicki"


https://nczas.com/2020/09/08/prezydent-zielonej-gory-zaatakowany-po-poscie-o-koronawirusie-ktos-chce-abym-bal-sie-i-siedzial-cicho/?utm_source=onesignal&utm_medium=onesignalautolink&utm_campaign=onesignalautolink



image

https://www.facebook.com/photo?fbid=2738447043068169&set=a.1389412031305017


Czy doczekamy się podobnej postawy zwrócenia się w kierunku prawdy od kolejnych polskich polityków? Przedstawicieli rządu? Prezydenta? Rządzącej partii?

Czekam!

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka