izaluka izaluka
423
BLOG

To już nieaktualne:

izaluka izaluka Polityka Obserwuj notkę 13

„Wasze ulice, nasze kamienice”

Teraz obowiązuje: Nasze ulice, nasze kamienice”.

1. Tak się kończy wybieranie na rządzących polityków ludzi, którzy utożsamiają się z każdym narodem, byle nie był to naród polski.

2. Tak się kończy wiara w to, że bardziej od czynów liczą się słowa.

3. Tak się kończy infantylna wiara Polaków, że PIS i PO różnią się czymś więcej, niż nazwą i retoryką.

4. Tak się kończy naiwność ludzi, którzy wierzą politykom.

5. Tak się kończy ślepota polityczna i obojętność społeczna w obliczu zawłaszczania Ojczyzny przez obcych, których uważa się za swoich.

6. TAK SIĘ KOŃCZY POLSKA!

7. ŚWIĘTUJMY! TYLKO CO?


Los Polaka otumanionego (parafraza)

Kto ty jesteś?
Dureń mały
Jaki znak twój?
Móżdżek słaby

Gdzie ty mieszkasz?
Gdzie los rzuci
W jakim kraju?
W obcej ziemi

Czym ta ziemia?
Mym wygnaniem
Czym zdobyta?
Zaniedbaniem

Czy ją kochasz?
Nie jest moja…
A gdzie kraj twój?
Nie mam kraju
Kto go zabrał?
Sam oddałem

A w co wierzysz?
W nic nie wierzę
Co straciłeś?
Zapomniałem


Uważam, że w sprawie Amber Gold, żaden cień podejrzeń nie może padać na Donalda Tuska - Jarosław Gowin

Węgry odrzucają, Polska podpisuje skrajnie proimigrancką Deklarację z Marrakeszu i ukrywa

https://wolnemedia.net/kto-kupil-naczelna-rade-pielegniarek-i-poloznych-izby-lekarskie-i-przymus-szczepien/

Naczelny rabin Polski o Marszu Niepodległości: Faszyzm, hańba, skandal [WIDEO]

Premiera MM realizacja polskiego multi-kulti,czyli potajemne machinacje wbrew elektoratowi

Poczta Polska wydała znaczek „Polska-Izrael. Niepodległość. Pamięć. Wspólne Dziedzictwo”

PiS dyma metodą „na patriotę” – straszy Niemcami a daje Izraelowi

https://www.salon24.pl/u/wawel/

Jak barany na rzeź?

Rząd Wygnany RP(ruch patriotów) & Federacja Patriotycznych Sił "Piorun"

Obywatelu! Możesz sobie wybrać dowolny marsz pod warunkiem, że będzie rządowy

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka