Jack Mac Lase
Jack Mac Lase
Jack Mac Lase Jack Mac Lase
247
BLOG

Cuda w GUSie! Ponownie pojawiła się statystyka zgonów w Polsce

Jack Mac Lase Jack Mac Lase Społeczeństwo Obserwuj notkę 2
Kilka dni temu zauważyłem, że zniknęły dane o zgonach Polaków ze strony GUS. Dzisiaj wodzę, że znowu się pojawiły i to z datą wcześniejszą niż data mojego wpisu.

Jakieś cuda się dzieją W nocy z 4 na 5 sierpnia napisałem post o tym, że zginęła strona internetowa Głównego Urzędu Statystycznego z danymi tygodniowymi zgonów w Polsce. Jeszcze we wtorek 8 sierpnia sprawdzałem i jej nie było. Jakież było moje zdziwienie, gdy dzisiaj sprawdziłem i strona się pojawiła. Ciekawe, że jej ostatnia aktualizacja była 4 - go sierpnia, czyli sprzed napisania przeze mnie postu o nieobecności danych i obejmowała okres do 30 lipca tego roku. Według tej nowej statystyki tygodniowa liczba zgonów od kwietnia tego roku nie odbiega od średniej z lat sprzed pandemii, czyli 7500 osób tygodniowo. Poniżej przedstawiam nowe dane z tego roku.



image

Jestem Krakusem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo