Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski
100
BLOG

Małe uzupełnienie wpisu Kataryny.

Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski Polityka Obserwuj notkę 48

Przed dwoma dniami zadawałem Krzysiowi Leskiemu pytania. Do dziś wiemy troche wiecej ale zasadnicze odpowiedzi nie padły. Dzis gazety donoszą że szpital KGHM od dawna jest sprywatyzowany więc choćby w tym jednym wątku racja mają ci obrońcy PO, którzy twierdzą że Sawicka to mitomanka. A jak wygladają inne tematy? Obszernie o tym pisze  Kataryna - jak zwykle bardzo zawodowo. Ale hitem dnia jest dla mnie mała wzmianka w Rzeczpospolitej. W rozmowie z Erykiem Mistewiczem dziennikarz Rzepy przywołuje wypowiedź Morozowskiego z tokfm. Andrzej Morozowski  opowiada jak podczas konferencji Sawickiej w sejmie próbował zaprosić ją przez znajomego (chyba z Paltformy) do wieczornego programu w tvn. Usłyszał że nic z tego, bo Beata Sawicka właśnie zaraz zasałbnie a potem pojedzie karetką do szpitala.

 

* * * * * * * * *

Historia piękna. Tym bardziej dla mnie,  niezwykła. Dokładnie rok temu przywoływałem na salonie opowieści o tajemniczych kontaktach Morozowskiego, o których mówili koledzy w branzy. Nie ukrywam że dałem im wiarę.  Chciałbym aby rzeczywistość była inna, aby to co mi mówili okazało sie tylko plotkami. Wtedy powinienem Andrzeja przeprosic za nieuzasadnione oskarżenia. Do dzis nie udało mi sie potwierdzic dokumentami tych historii. Mam tylko zapewnienie i słowo kolegów że tak było. Co ma piernik do wiatraka? To ze może  nalezy zweryfikować ocene wiarygodności  człowieka. I umieć przeprosić - przyznac sie do własnego błędu. Ale wtedy cierpi wiarygodność tych drugich. Czyli ...mam o czym myśleć podczas ciszy wyborczej.  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka