Ja wiem Ja wiem
192
BLOG

Na gorącym uczynku.

Ja wiem Ja wiem Policja Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Przejrzałem ciekawy materiał filmowy, który według rzecznika policji ewidentnie pokazuje, jak policjant znajduje narkotyki u młodej olsztynianki podczas zatrzymania w czasie megapandemii. Nie wiem, czy to tylko tak wykadrowana złośliwie scena, ale na materiale pokazanym publicznie widać coś bardzo niepokojącego, czyli policjanta trzymającego torebkę z suszem przykładającego do portfela zatrzymanej, by następnie wyciągnąć ją, jakby z portfela. Nie wiem, czy ten ruch był na potrzebę kolegów, bo mógł nie wiedzieć o nagrywanej przez media akcji, ale skoro lepszego kadru nie znaleziono do usprawiedliwienia oskarżonego o brutalność i podrzucenie narkotyków policjanta, to coś jest na rzeczy. Dodam, że wydaje mi się mało prawdopodobne, że zawodniczka MMA stosuje taki doping, chyba że jej nie dotyczyły badania na tego typu używki podczaj swojej sportowej kariery.

Akcja zaczyna się od 1:25. Warto obejrzeć kilka razy.

https://youtu.be/jfNJE6cEOcw?t=84


Z uwagi na gorący okres w polityce wydaje się nieprzypadkowe, że dziewczyna zmieniła nagle zeznania i przyznała się do winy odciążając policję od oskarżeń i tym samym doprowadzając do nie wszczęcia sądowego toku.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo