Ja wiem Ja wiem
200
BLOG

Reżim sanitarny

Ja wiem Ja wiem Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Przechodząc od razu do meritum tematu, chciałem zapytać się innych współblogerów, czy mają podobne skojarzenia odnośnie tej nazwy. Reżim sanitarny, który odpowiada za wkładanie mordy w kubeł i kiblowanie za samo podejrzenia bycia zagrożeniem dla społeczeństwa, wygląda jak próba upodlenia obywateli samymi skojarzeniami przy tej całej cenzurze, ograniczeniu praw człowieka i obywatela, a przede wszystkim samozniewoleniu i pilnowaniu się we własnym kiblowaniu.

Streścić można by cały ten reżim sanitarny do hasła "morda w kibel!". Czy już za bardzo wynurzyłem głowę?

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości