Ja wiem Ja wiem
144
BLOG

Prowokacja salonu

Ja wiem Ja wiem Rozmaitości Obserwuj notkę 8
Na każdym portalu informacyjnym nadużywa się absurdalnych,wyolbrzymionych lub sugerujących nieprawdę tytułów. To już nikogo nie szokuje. Patrząc na salon24 widzę jednak nie same "klikbajtowe" hasła, ale nawet takich blogerów.

Mam takie wrażenie, że spora część użytkowników tego portalu to zwykli prowokatorzy. Wszystko co piszą to tylko kontrowersja mająca na celu zdenerwować czytelnika i zachęcić do sprostowania oczywistych bzdur. Nie od dziś lansuję tezę, że owe blokowisko to coś w rodzaju szpitala24. Pogotowie dla sfrustrowanych intelektualnie, politycznie lub ideowo sierot lub wręcz "bezdomnych" internautów leczących swoje kompleksy na zbiorowej terapii "wymądrzania się" publicznie.


Wszystkich, co się z moją notką nie zgadzają będę banował, usuwał i jeszcze wyzywał od pacjentów szpitala24.pl, więc trolujcie innym lub u siebie na blogu. Oczywiście to tylko taka prowokacja z mojej strony ;) oraz aluzja do pewnych blogerów, którzy albo są takimi pacjentami, albo prowokatorami salonowymi -czyli pielęgniarzami na blogowisku?

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości