jazmig jazmig
243
BLOG

Kędzryny nie znam i mu nie wierzę

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 2

Jakiś Kędryna pisze: Jak powszechnie wiadomo, jestem wielbicielem marki BMW.

Muszę pana zmartwić, panie Kędryna. Powszechnie nic o panu nie wiadomo, a tym bardziej nie wiadomo o tym, jakiej marki jest pan wielbicielem.

To, że jest pan resortowym dzieckiem wcale nie oznacza, że ktokolwiek poza funkcjonariuszami SB i waszego otoczenia pana zna!

Ja nie znam również pani Kani, wiem, że jest ona współautorką książki o takich jak pan, i już choćby dlatego nie wierzę w ani jedno słowo, które pan na jej temat napisał.

Jak widzę, resortowe dzieci zebrały siły i dają odpór. Trefiło was nieźle, jak widać.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka