jazmig jazmig
479
BLOG

PiS nielepszy od PO

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 6

Gdy PO z PSL podniosły wiek emerytalny, Kaczyński deklarował, że gdy PiS dojdzie do władzy, to przywróci wiek emerytalny, jaki obowiązywał dotychczas.

Przekopałem program PiS, który został niedawno ogłoszony i nie znalazłem w nim tej deklaracji. Jak widać, obie partie działają wspólnie i w porozumieniu w zmuszaniu ludzi do pracy niemal do śmierci i utrzymywaniu przywilejów emerytalnych górników i innych grup zawodowych.

Dziwne jest, że w sytuacji wysokiego bezrobocia wśród młodzieży, obie partie będą na siłę trzymali starych ludzi w pracy, płacąc jednocześnie zasiłki młodzieży.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka