fot. P. Beym
fot. P. Beym
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
722
BLOG

Czy łódzkiego marszałka mianowała Janina Goss?

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Czyżby Grzegorz Schreiber był protegowanym Janiny Goss? Moim zdaniem może tak być. W sumie drobna, ale ciekawa sprawa.

Wczoraj, rzeczniczka PiS-u, wicemarszałek Sejmu Beata Mazurek, podała na twitterze listę kandydatów na marszałków i członków zarządu w województw, w których PiS ma bezwzględną większość. Przejrzałem sobie tę listę i jedna rzecz mnie zastanowiła. Zastanowiło mnie to, że marszałkiem województwa łódzkiego ma być Grzegorz Schreiber.

Posła – Ministra Schreibera znam jeszcze z początku lat 90-tych. Obaj zaczynaliśmy w ZChNie. Mam o nim dobre zdanie. Pytanie tylko dlaczego, parlamentarzysta pochodzący z Bydgoszczy jest posłem z Sieradza?

Ale to nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, dlaczego ktoś pochodzący z Bydgoszczy zostanie marszałkiem województwa łódzkiego? Może jest jakieś uzasadnienie tej sprawy, ale ja tak sobie myślę, że tak naprawdę za nominacją Grzegorza Szchreibera na marszałka województwa łódzkiego może stać. Janina Goss. Swego czasu szefowa rady nadzorczej TVP, szara eminencja łódzkiego PiSu, osoba która opiekowała się braćmi Kaczyńskimi, gdy jako dzieci grali filmie „O dwóch takich co ukradli księżyc”. Ta sama, która – wedle oświadczenia majątkowego Jarosława Kaczyńskiego – swego czasu udzieliła mu pożyczki.

Czyżby Grzegorz Schreiber był protegowanym Janiny Goss? Moim zdaniem może tak być. W sumie drobna, ale ciekawa sprawa.

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 – najważniejsi w jednym miejscu – bo informacja nie musi być nudna

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka