js.studio js.studio
857
BLOG

W Smoleńsku był zamach

js.studio js.studio Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

11.IV zkajomy mówił, że to był zamch. Później innemu znajomemu mówiłem, że może był to zamach. Powiedział, że nie, to był po prostu wypadek. Powiedziałem na to, że napewno Rosjanie i rzą Tuska szybko udowodnią, że to był zwykły nieszcześliwy przypadek.

No i niestety szybko podawano proste argumenty, że to była wina pikotów, potem prezydenta...

Ale długo nie udowodniono tak naprawdę nic.

Po obserwacji sześciomiesięcznej stwierdzam, że był to zamach i nie boję się użyć słowa - spisek. Polska i rosyjska strona nie zdążyła w tym czasie nic podać, że jest inaczej. Dla mnie to wystarczy.

A za sto lat będziemy palić znicze pod pomnikiem ofiar zamachu na Krak. Przedmieściu.

js.studio
O mnie js.studio

Sprawy polityki interesują mnie od dawna. Katastrofa smoleńska stanowi dla mnie przełom w tej dziedzinie. Postaram się systematycznie szukać, czytać i przekazywać innym za pomocą Salonu 24 a także w innych miejscach w sieci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura