http://niezalezna.pl/28194-eksplozja-nastapila-wewnatrz-tu-154#comment-792761
o
Czy TU-154 “102” - to - TU-154 “101” ?
To odkrycie wyjątkowej wagi ponieważ Tupolew 101 miał obie końcówki białe. Lewą szarą końcówkę miał prawdopodobnie za to Tupolew stojący w tym czasie w Samarze z numerem 102, zanim jeszcze został przemalowany.A jeśli żadne z polskich tupolewów nie miał takiej końcówki osłony podwozia to jakim samolotem leciał 7 kwietnia Witold Liliental??
Pan Liliental jeszcze w kwietniu tak pisał do polonijnej Gazety w Kanadzie:
"Wszyscy sobie przekazywali tragiczną wiadomość. Wśród dzwoniących była znajoma córki, dziennikarka z Lublina.Gdy usłyszała od córki, że ja byłem w tym samym samolocie w środę i że mam nagranie z tego lotu, natychmiast powiadomiła TVN24, a już za chwilę dziennikarka z tej stacji zadzwoniła do córki, że oni chcą koniecznie dotrzeć do tego nagrania.Ostatecznie, udostępniłem im nagranie i powiedziałem kilka słów do kamery".
To była wypożyczona kamera, chyba SONY, oddałem ją po powrocie.
Ja juz naprawde jestem zmeczony tym drazeneim i insynuacjami .Premiera nie moglem nagrywac, bo byl w salonce i pokazal sie tylko na moment przed startem. Moze wylaczylem kamere, moze nie, skad mam pamietac. Nikt nie wiedzial, ze ma byc katastrofa.Po co mialoby sie cos zaciemniac w miejscu, czy blisko niego, skoro tam jeszcze tej katastrofy nie bylo? Bardzo prosze juz mi nie zadawac wiecej pytan.WitoldLiliental 1 rok temu
Film powyżej - 4 minuta 39 sekunda + widać "szarą końcówkę"


TU-154 "102" poniżej

TU - 154 "101" poniżej

Czy TU-154 nr.102 to nr. 101 ?
Pan Liliental jeszcze w kwietniu tak pisał do polonijnej Gazety w Kanadzie:
http://www.poloniaprzyszlosci.org/pdf/g14.43.pdf
"Wszyscy sobie przekazywali tragiczną wiadomość. Wśród dzwoniących była znajoma córki, dziennikarka z Lublina. Gdy usłyszała od córki, że ja byłem w tym samym samolocie w środę i że mam nagranie z tego lotu, natychmiast powiadomiła TVN24, a już za chwilę dziennikarka z tej stacji zadzwoniła do córki, że oni chcą koniecznie dotrzeć do tego nagrania. Ostatecznie, udostępniłem im nagranie i powiedziałem kilka słów do kamery".
<>
CIEKAWE WPISY POD YOUTUBE Z 07.04.2010
http://www.youtube.com/watch?v=OznonB082vI&feature=player_embedded
Zaraz przy podchodzeniu do ladowania, jest ciecie filmu GDZIE NIE WIDAC MIEJSCA gdzie rozbil sie L. Kaczynski. Wszystko tylko po to aby uprawdopodobnic ze samoloty podchodza ze strony ktorej tak naprawde JEST ZAKAZ PODEJSCIA. Ten film zostal nakrecony po/lub przed katastrofa. Nie jest Pan Lillientalem, chyba ze 71 letni czlowiek siedzi na YT i ma czas odpisywac gowniarzom. Film prawdopodobnie zostal ukradziony i sklejony w polowie.
domin3231 rok temu
o
Materiał do % minuty - oryginał.
Od 5 minuty to jest FAKE nagrany po 10 kwietnia 2010 roku. Zwróćcie uwagę, że podczas lądowania na 5:40 jest wycięte miejsce rozbicia się Tu-154M :)
Prawda i tak wyjdzie na jaw. Polecam do poczytania clouds.salon24.pl/286587,ladowanie-witolda-lilientala-7-kwietnia-w-smolensku oraz forum.smolensk-2010.pl/thread-467-page-22.html
djorganista1 rok temu
o
Jaka ściema! Co ten autor wypisuje na temat strony podejścia? Przecież lądowali z tej samej strony co 3 dni później 101... Facet sam się gubi w tym co wypisuje. A te żaluzje na początku filmu? Raz zasłonięte, później odsłonięte a za chwilę znowu zasłonięte... No i szczegóły samolotu się nie zgadzają, chociażby kolor końcówki luku podwozia. 101 i 102 mają białe końcówki, na filmie widać wyraźnie, że końcówka jest szara... W takim razie jakim samolotem leciał autor filmu bo na 100% nie naszym!!!
CHLEBAK110910 mies. temu
Dziwne, może tam już była
"atrapa" katastrofy?
To byla wypozyczona kamera, chyba SONY, oddalem ja po powrocie. Ja juz naprawde jestem zmeczony tym drazeneim i insynuacjami . Premiera nie moglem nagrywac, bo byl w salonce i pokazal sie tylko na moment przed startem. Moze wylaczylem kamere, moze nie, skad mam pamietac. Nikt nie wiedzial, ze ma byc katastrofa. Po co mialoby sie cos zaciemniac w miejscu, czy blisko niego, skoro tam jeszcze tej katastrofy nie bylo? Bardzo prosze juz mi nie zadawac wiecej pytan. WitoldLiliental1 rok temu
o
Po występie S. Wiśniewskiego przed zespołem Macierewicza, opowieściach o strzelających drzewach, eksplozjach zdmuchujących mgłę i robotnikach przeszkadzających w filmowaniu tupolewów, myśałem, że nic mniej już nie zadziwi.
Niestety byłem w błędzie bo oto 10 marca br. zaprezentowany został krótki zlepek scenek z filmu kręconego przez Witolda Lilientala. Na początek trzy scenki z oczekiwania na wylot:

nagła zmiana miejsca:

i powrót do Pokokju z Żaluzjami:

Konia z rzędem temu, kto rozpozna nr boczny tupolewa, szczególnie na drugim zdjęciu :)
Później kilka rodzinnych scen na pokładzie i dość długa sekwencja lądowania, z której wycięto... 2 sekundy nad miejscem katastrofy.
Charakterystyczne budowle w tle:


Mijamy szosę. Przed nami Hotel Nowyj a w nim czujny Pies Ogrodnika z kamerą wycelowaną w Lilietnala. Po prawej widać las ze śmietniskiem, na które tupolew spadnie 3 dni później:

ostatnia scena, 5:42'', czekamy... i...

..i cięcie! Kolejna scena to już drugi lasek i widok charakterystycznych samolotów obok pasa lądowania:

Co dokładnei wycięto? Ten obszar:

Komu i po co chciało się wycinac 2 sekundy z sekwencji lądowania? Przypadkiem nagrano ILS-a stojącego z boku? A może coś innego? A może cięcie dokonano wyłącznie po to byśmy teraz o tym dyskutowali?
PS W drugiej części w oko kamery wpadł zabłąkany Bogdan Klich. Kilka minut Liliental poświęca też na ukazanie nam frapującego wizerunku jakiejś spóźnionej brunetkl...
Co o tym sądzicie?
Volt, Acontrario.pl
Witold Liliental zdenerwował się. Jesteście chorymi spiskowcami! - krzyczy na swoim portalu w serwisie YouTube. Jednocześnie nie potrafi odpowiedzieć na kilka prostych pytań, ani poprawnie zlokalizować miejsca katastrofy.
1. Pokój z żaluzjami
W poprzedniej notce zwróciliśmy uwagę na początkowy montaż scen z tupolewem stojącym na pasie startowym. Liliental twierdzi, że przebywał cały czas w tym samym pomieszczeniu.
"Kiedy filmowałem z sali przed odlotemnie interesował mnie numer samolotu, nie starałem się ani go pokazać, ani go ukryć.Na Youtube jest CAŁOŚĆ filmu, jaki nakręciłem amatorsko".
"W sali odlotów były żaluzje z dwóch stron. Być może ktoś te żaluzje podniósł, a może ja wsadziłem aparat miedzy żaluzje. Jakie to ma znaczenie?"
Bardzo proste - gdybym to ja kręcił ten materiał pamiętałbym układ pomieszczeń i np. przejście do innego pokoju. Liliental ironizuje że ktoś pewnie podniósł żaluzje, ie zdając sobie sprawy że ukłąd okien jest inny. Ba, nawet kolorystyka tła jest inna. Obraz z tonacji zielonej zmienia się w błękitną. A poten znowy wracamy do tego samego pokoju w zielonej tonacji. Inaczej mówiąc - gubi się we własnych komentarzach niczym Wiśniewski w piętastej wersji czterdziestego wywiadu.
2. Miejsce katastrofy
Liliental lądując na smoleńskim lotnisku na sekundę wyłącza kamerę. Akurat tuż nad smoleńskim laskiem. Być może nikt tej kamery nie wyłączał tylko montażu dokonano później. Liliental ma tutaj własną wersję zdarzeń:
Ne przypominam sobie, żebym wyłączał kamerę. Nie wiem nawet jak się wycina jakiś kawałek z DVD. Po drugie, lecąc tam 7. 04, jakim cudem moglem wiedzieć o katastrofie mającej się wydarzyć za trzy dni. Następnie, katastrofa miała miejsce kilkaset metrów na prawo od linii podejscia co widać e na Googlearth. lecialem po lewej stronie.
Później powtarza to samo:
Samolot 7 kwietnia ladowal od wschodu, a ja siedzialem po LEWEJ stronie samolotu, patrzac na poludnie. Katastrofa trzy dni pozniej miala miejsce kilkaset metrow na POLNOC od tej sciezki podchodzenia do ladowania. Komu mogloby przyjsc do glowy, zeby wycinac jakas sekunde z nagrania. Przestancie, panowie, weszyc, szukac spiskow.
Jak wszyscy wiemy tupolew rozbił się kilkadziesiąt metrów na południe od ścieżki podejścia a nie kilkaset na północ. Czy Liliental się pogubił czy wie o czymś o czym my nie wiemy i przez przypadek mu się wymsknęło?
Sprawdziłem za jego namową google earth. Co znajdujemy kilkaset metrów na północ? 400 m od ścieżki podejścia na szosie stoi pomnik - czołg. Po lewej jest las, po prawej pole. Przypomniały mi się od razu pierwsze komentarze na smoleńskim portalu, że tupolew rozbił się obok Czołgu. Na zdjęciach z 11 kwietnia nie widać tam żadnych podejrzanych śladów pozostańmy więc przy wersji że Lilientala dopadło zmęczenie i coś mu się pomieszało, w końcu młodzieńcem już nie jest.
3. Tupolew
Najważniejszą rzecz zostawiam na koniec. Na pierwszym filmie Liliental filmuje panoramę ponad lewym skrzydłem. Przy okazji filmuje samo skrzydło i lewą komorę podwozia. I co jest najdziwniejsze?
Lewa komora podwozia ma ciemno szare wykończenie, szarą końcówkę.
To nie jest cień! Na filmie widać wyraźnie, że jest to szara farba. Słońce świeci od południa, jest na godzinie "jedenastej" co można poznać po rozkładzie innych cieni na skrzydle. Wiemy też, że w tym momencie samolt zmierza do lądowiska i słońce ma bardziej na południowo - wschodniej stronie a nie przed kabiną:


To odkrycie wyjątkowej wagi ponieważ Tupolew 101 miał obie końcówki białe. Lewą szarą końcówkę miał prawdopodobnie za to Tupolew stojący w tym czasie w Samarze z numerem 102, zanim jeszcze został przemalowany.
A jeśli żadne z polskich tupolewów nie miał takiej końcówki osłony podwozia to jakim samolotem leciał 7 kwietnia Witold Liliental??
Poniżej zdjęcia poglądowe Tu 101 i 102:


UWAGA!!!
Być może na powyższym zdjęciu widać cień (moi rozmówcy to wykluczyli), ale na filmie Lilientala na 100 % filmowany tupolew ma pomalowaną na szaro końcówkę.
Co to oznacza?
Voltar, acontrario.pl
PS Warto jeszcze dodać, że wg Lilientala filmik na YT wrzucił jego kolega zpracy, prosto z mini dysku, a kamera była pożyczona. Nikt z telewizji ani ze służb nei maczał w tym swoich palców.
-----------------------------------------------------------------------
@ sirPKL >> 29.04.2012 18:05 >> Wnętrze "102" było przebudowywane później ... , mogło być przebudowane na wzór "101" - jeśli to jest "102"..."Szanowny Panie zdjęcia wnętrza są na pewno z 101 po remoncie tego jestem pewien na 100%. Wskazuje to widok w głębi salonki Nr.3 w którym to widoku są charakterystyczne dwie rzeczy:
1. Na końcu od filmującego prawy kąt jest zabudowany. To zabudowanie miała tylko 101 z uwagi iż była od nowości zaprojektowana jako model tzw. LUX."
>>> Pytanie brzmi: Czy TU-154 "102" (obecny) to "101" ?
>>> Malowanie "końcówki" samolotu "na szaro" wskazuje, że 07.04.2010 do Smoleńska leciał nie "101" tylko "102" .... ????
>>> Coś tu nie gra ...?
KACPRO125124
-----------------------------------------------------------------------------------------------
No i te wyliczenia: pracuje Pan w MAKu- czy Komisji Milleraa?
---------------------------------------------------------------------
Dostęp do bloga www.kacpro.salon24.pl został utrudniony i ukryty przez administratorów portalu Salon24.pl - Aby przeglądać bloga musisz zarejestrować konto w portalu ( trwa to 2 minuty - wymagany tylko email) i zalogować się do swojego konta. Po zalogowaniu do konta - aby zobaczyć ukryte notki - kliknij na: “Zarządzaj” >> "Ustawienia" >> “Ustawienia konta” >> po otwarciu strony kliknij na >> "Pokaż wszystkie treści w Salon24.pl" >> kliknij napis “Włącz” >> następnie "Zatwierdź" >> Będziesz widział komentarze i notki, których lektury Salon24.pl, z niewiadomych przczyn, nie poleca - a nawet, dobrze radzi, by tych ustawień nie zmieniać >> Zapraszam do surfowania - dokonano tam 60 000 w mniej niż mesiąc - po czym boga “Zbanowno” dla ogółu odwiedzających. Co było powodem? Intewencja? Czyja?
<>
Czy przyczyną zbanowania była promowana notka:
"Tyle kłamstwa w całym mieście - koopatrz..poopatrz...
http://kacpro.salon24.pl/409001,tyle-klamstwa-w-calym-miescie-koopatrz-poopatrz