karol123 karol123
3041
BLOG

Do blogera Eternity.

karol123 karol123 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1060

Drogi Eternicie, 
Npisales do mnie na PW list w ktorym zawarles dosyc ciekawe tresci ale trudno, przechodze nad nimi do porzadku dziennego. Byc moze bloger Eternity jest zawiedziony wiec jesli ma taka ochote to moze zwroc sie do Admina (oby zyl wiecznie) o arbitraz. Byc moze dowiemy sie wtedy co konkretnie oznacza mowa nienawisci ze szczegolnym uwzglednieniem jego osoby. 


Zauwaz, ze nie moge ci odpowiedziec na PW gdyz jestem na twoim blogu zabanowany, ciebie zas jak najbardziej namawiam do korzystania z wolnosci slowa i obrazania mnie oraz  wyzywanie ile dusza zapragnie pod dowolnymi notkami moich nie wylaczajac.

Lubie komentowac twoje wpisy ktore po twoim powrocie wniosly troche powiewu w ta impreze a poniewaz prezentujesz poglady wyjatkowo ciekawe i oryginalne to nie dziw sie, ze sa one traktowane jak w twojej suplice. Grono twoich wielbicieli rosnie a ja ma zaszczyt zaliczac sie do nich.
Pozdrowka jak zwykle.

karol123
O mnie karol123

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo