karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny
78
BLOG

Łaskawość absurdu i chaosu.

karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Mając 54 lata wyprzedziłem dzisiaj wszystkich 60+. Dzięki chaosowi jadę się zaczepić, zabierają pierwszeństwo wszystkim starszym ode mnie. W tym samym dniu co się zapisałem, otrzymałem termin i to raptem dwa tygodnie. Mogłem zaszczepić się już wcześniej, lecz pchać się gdzie ponad 100 km było bezsensu. System wygenerował bliżej i oto mi chodziło. Patrząc na daty dla szczepień 60+, pod koniec kwietnia, w maju lub nawet w czerwcu, jakoś się trochę głupio poczułem. Przez totalny chaos i perfidne zamieszanie, ludzie starsi ode mnie będą nie tylko pózniej szczepieni ale też narażeni cały czas na zarażenie. Ich druga dawka jeszcze bardziej się oddal i też ryzyko, że pierwsza nie zabezpieczy na tyle, żeby nie zachorować. No cóż, indolencja władzy na pewno odbije się większymi zachorowaniami i zgonami.

Kaczyński pozwolił mi się szybciej zaszczepić. Nie oznacza to, że mu podziękuje, wręcz przeciwnie, za to wszystko za ten cały chaos jaki stworzył ze szczepionkami, za brak człowieczeństwa, indolencje i zaniechanie w walce z pandemią, powiem krótko, odpowiesz karnie za cały syf, afery, skandale, odczłowieczanie, lincz na kobietach, niszczenie Konstytucji, prawa. Nie ważne czy siedziałeś na tylnym siedzeniu, że nie ma nigdzie złożonego podpisu. Jesteś anty polakiem, pozbawionym ludzkich odruchów. Twoja buta i chamstwo zostanie rozliczone prędzej niż sądzisz. Nikt ci nie pomoże Kaczyński, bo masz w swoich szeregach zdrajców, którzy nie jednego pana już zdradzili. I ciebie porzucą. 

Jeśli jest okazja, należy ją wykorzystać i się szczepić. Przy tym chaosie, braku jakiejkolwiek pomocy ze strony władzy w walce z pandemią, gdy służba zdrowia upadła, lepiej zaryzykować i dać się zaszczepić. Polska władza, kasta Kaczyńskiego na nich liczyć nie można. Porzucili Polaków, zdradzili Polskę. Szczepmy się póki jest okazja. Za chwilę ktoś wyczuję moment do handlu szczepionkami i będzie trudniej o szczepienie. A pokusa jest olbrzymia. Zawsze może władza wcisnąć brednie, że się po prostu zepsuły, lub to wina Unii i Tuska.

PS.

Raczej i wiem, że istnieje taka możliwość skorzystania ze szczepionki pfizera, więc wolę poczekać miesiąc i nie mieć z tyłu głowy, że możliwe będzie jakiś skutek uboczny formie zakrzepu. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka