Karolina Nowicka Karolina Nowicka
217
BLOG

Poglądy polityczne Karoliny Nowickiej

Karolina Nowicka Karolina Nowicka Rozmaitości Obserwuj notkę 23


Wykonałam sobie „test polityczny” wg mypolitics.pl i co mi wyszło? Ano gucio, czyli: Żadna partia nie odpowiada Twoim poglądom. A konkretniej:

Gospodarka i Ustrój – centrum, Światopogląd – lewica. A to dobre! :)

A odnośnie zbieżności z partiami:

Polska 2050 – 51 %

Nowoczesna – 49 %

Lewica – 46 %

Platforma Obywatelska - 45 %

Razem – 44 %

Partia Zieloni – 42 %

Unia Pracy – 35 %

Kukiz '15 – 31 %

Odpowiedzialność – 26 %

Polskie Stronnictwo Ludowe – 26 %

...i nie chce mi się dalej tego przepisywać.

Może rzeczywiście zagłosuję na jesieni na pana Hołownię i Kosiniaka-Kamysza? Ale co to za wybór, zbieżny z moimi poglądami jedynie w połowie. :/ Czy w ogóle tacy ludzie jak ja powinni głosować?

A na kogo Wy oddacie swój cenny głos? I czy wierzycie, że wybory coś zmienią?


Miłośniczka przyrody, wierząca w Boga (po swojemu) antyklerykałka, obyczajowa liberałka. Lubię słuchać audiobooków, pisać na Salonie, rozmawiać z ludźmi w Necie. W życiu realnym jestem odludkiem, nie angażuję się społecznie, właściwie to po prostu spokojnie wegetuję, starając się jakoś uprzyjemnić sobie tę swoją marną egzystencję. Mało wiem i umiem, dlatego każdego, kto pisze sensownie i merytorycznie bardzo cenię. Z kolei wirtualne mądrale, które wiedzą jeszcze mniej ode mnie, ale za to uwielbiają kłótnie i nie stronią od ad personam, traktuję tak, jak na to zasługują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości