Pyzol Pyzol
786
BLOG

Minister Sikorski pracuje!

Pyzol Pyzol Polityka Obserwuj notkę 13

"Pan Tomasz Siemioniak, Sekretarz Stanu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji

Szanowny Panie Ministrze,

w związku z powierzeniem mi przez Zarząd Krajowy PO funkcji koordynatora prac nad naszym programem wyborczym, zwracam się o przygotowanie, w zakresie zadań i kompetencji kierowanych przez Państwa resortów, materiałów przedstawiającym Państwa zamierzenia na drugą kadencję.

Proszę, aby - ponad szczegółowe plany - wyodrębnić priorytety wyrażone w języki codziennych, życiowych doświadczeń obywateli. Priorytety te zostaną przedstawione w tematycznych blokach programu, ale także niektóre z nich zostaną uwzględnione w zbiorze - kilku - naczelnych priorytetów rządu.

Stąd pożądane byłoby, aby materiały były przedstawione wg następującego szablonu:

a. dokonania obecnej kadencji oraz projekty, które z różnych względów zostały zarzucone, pozostają niezrealizowane lub mogą być kontynuowane przy wprowadzeniu znaczących korekt;

b. przedstawienie projektów zrealizowanych, których okres wykonania wykracza poza datę jesiennych wyborów, z zaznaczeniem terminów zakończenia i spodziewanych korzyści, oraz z podkreśleniem kompetencji zgromadzonych w dotychczasowej realizacji.

c. nowe inicjatywy, które będą mogły być zrealizowane w okresie następnych czterech lat, jeśli nasz program uzyska społeczną aprobatę.

Byłbym wdzięczny, gdyby materiał dotarł do mnie do końca dnia we wtorek, 19.04 br. na adres: piotr.paszkowski@msz.gov.pl. Zamierzam doprecyzować nasze plany w rozmowach z Państwem - chciałbym je rozpocząć w drugiej połowie przyszłego tygodnia. Moim doradcą przy tym projekcie jest szef mojego gabinetu politycznego p. Piotr Paszkowski.

Z góry serdecznie dziękuję za obrazowy materiał i terminowe dostarczenie.

Łączę pozdrowienia, Sikorski (podpis)"

Doczytajcie tutaj: 

http://www.wpolityce.pl/view/11267/Czym_zajmuje_sie_minister_Sikorski___Odpowiedz_na_postawione_w_tytule_pytanie_wydaje_sie_prosta_.html

 

Ja, niestety, musze lecieć do pracki,  niechże mnie ktoś wyręczy w skomentowaniu tego - wiem, że mogę na was liczyć!:):):)

 

Na podany w tekście adres z pewnością coś napiszę. Np." I tak przegracie!" ( niejednokrotnie przyznawałam si,e że btwam niesympatyczna, a nawet wrednawa;)

Kaśka

 

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka