Pyzol Pyzol
544
BLOG

Kwaśniewski detronizuje Rzeplińskiego.

Pyzol Pyzol Polityka Obserwuj notkę 0

Ciekawy wywiad z Olkiem w Polska.The Times. 

 
"Romana Hausera bardzo mi żal, bowiem uważam, że właśnie takie osoby powinny trafiać do TK. On byłby najwyższym gwarantem niezależności. 
 
O samym Hausnerze przeczytacie w wywiadzie ( jest świetny, bo Kwaśniewski z nim pracował!:), ja tylko zwróciłam uwagę, że Olek ustawia go jako najwyższego gwaranta niezależności. A Rzepliński, to co? To pies????;)
 
Dalej też jest ciekawie  ( choć, oczywiście, Kwaśniewski jedzie po PiSie jak po łysej kobyle)
 
Jak uspokoić sytuację? Odpowiedź K. jest naprawdę zdumiewająca, zważywszy, że mówi to właśnie on:
 
“Być może rozwiązaniem całego konfliktu byłoby przekonanie wszystkich pięciu sędziów wybranych na mocy czerwcowej ustawy do tego, żeby złożyli rezygnację. "
 
Jestem ZA. Niech przekonuje:):):)
 
Potem jest jeszcze ciekawiej.
 
Kiedy rozmówca porusza sprawę dekomunizacji, Kwaśniewski prycha
 
“Proszę pana, jeszcze trochę i zaraz dojdziemy do wniosku, że obecnej sytuacji w Polsce winna jest komuna.”
 
A zaraz po tym oświadcza, że dekomunizacja doprowadziłaby do demontażu instytucji.  
 
No, jeszcze sie nie zdazylo, aby  przedstawiciel establishmentu ( a ten w dodatku, stoi bardzo wysoko),  tak jasnym tekstem przyznał, że  instytucje III RP stworzyła  - i nadal trzyma - komuna! 
 
“Jeśli w wyniku tej zmiany zostaną zdemolowane wszystkie państwowe instytucje, to kto później je odbuduje?”
 
Rozumiecie - instytucje zbudowała komuna, a jeśli się to rozwali, to może nie być takiego, co je odbuduje. Dlatego nie należy przeprowadzać dekomunizacji, czyli ruszać  l u d z i, którzy tymi instytucjami zawiadują. Bo nikt inny się do tego nie nadaje. 
 
I tak to Olek sam sobie odpowiedział, że wszystkiemu winna jest komuna.
 
Przy okazji bardzo plecam także wywiad z Urbańskim, tamże:
 
 
Kaśka
Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka