Kate1 Kate1
930
BLOG

Obrazek dla pisowców ;)

Kate1 Kate1 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 102


Pod jedną z moich notek wywiązała się rozmowa o Jarosławie Kaczyńskim.
Komentatorzy zgodnie stwierdzili, że jest on istnym Aniołem :)
Ponieważ nie zależy mu dosłownie na niczym, nawet na władzy (!), tylko na dobru Polski.

Wobec tego zrobiłam obrazek JK- Anioła ;)

Obrazek dedykuję tradycyjnie najwierniejszym z wiernych- Mleczajowi i Adamowikonradowi.
A także blogerom: Jacek syn Alfreda i Capricorn Ludowe- też wierni bezgranicznie :)

Myślałam, czy nie dać Kaczyńskiemu do ręki miecza, byłby wtedy Aniołem Zemsty.
Ale przecież takiemu niezwykłemu Aniołowi na zemście też nie zależy, prawda? ;)

PS

Polecam:

https://www.o2.pl/artykul/chca-wybudowac-kaczynskiemu-palacyk-jak-pilsudskiemu-fundacja-zbiera-juz-pieniadze-6151294618732161a


image

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości