Kate1 Kate1
402
BLOG

Refleksja powyborcza (obrazek) :)

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 65



image



Fragmenty przemówienia Jarosława Kaczyńskiego po ogłoszeniu wyników exit poll:


"Jeśli przed nami kolejne cztery lata rządzenia, to czeka nas refleksja nad tym, co się udało, ale też nad tym, co się nie udało i spowodowało, że znaczna część społeczeństwa uznała, że nie należy nas popierać, mimo ewidentnych, oczywistych osiągnięć."

"Otrzymaliśmy dużo, ale zasługujemy na więcej."

Tłumaczył, że "to oznacza przede wszystkim zobowiązanie, które dotyczy nas właśnie".
" Zobowiązanie do jeszcze lepszej pracy, nowych pomysłów inwencji, przyjrzenia się grupom społecznym,
które nas nie poparły"
- mówił.

" Musimy doprowadzić do tego, by NIKT w Polsce nie miał wątpliwości, że to, co czynimy, jest dobre,
realne i odpowiedzialne."

"I do nich właśnie musimy jeszcze raz dotrzeć z przekazem, wezwaniem do jedności, do spokoju,
polską wersją państwa dobrobytu."


Nie rozumiem dlaczego J. Kaczyński chciałby,żeby wszyscy Polacy myśleli tak samo??

Polacy to nie Chińczycy, Polacy kochają wolność i cenią sobie możliwość posiadania własnych poglądów.

Ja nie mam ochoty żeby ktoś z partii rządzącej  PRZYGLĄDAŁ mi się i szukał sposobu żeby mnie przekonać do popierania PiS.

Bo żaden sposób dla mnie i dla wielu innych, którym wizja "polskiego państwa dobrobytu",
a może jeszcze bardziej narzucony przez pana Przewodniczącego styl rządzenia nie odpowiadają, żaden więc sposób nie będzie skuteczny.

Ale jestem baaaardzo ciekawa jak będzie wyglądać w praktyce pozyskiwanie nowych grup społecznych, które miałyby poprzeć PiS.

Zobaczymy :)


Obrazek dedykuję Mleczajowi, mam nadzieję że się spodoba :))


Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka