Ślązak z Katowic Ślązak z Katowic
165
BLOG

"Ale CZEGO ci brakuje?"

Ślązak z Katowic Ślązak z Katowic Polityka Obserwuj notkę 4

To pytanie zadał mi pewien polskojęzyczny Niemiec,  pod moją ostatnią notką i opatrzył to "stosownym" komentarzem, cytuję:

"Ale CZEGO ci brakuje?
Przeciez jest znowu jak za komuny w tej IV RP. Policjanci cie moga zwinac z ulicy, na komisariacie w kiblu torturowac paralizatorem i na koniec zabic, rodzina sie dowie, ze spadles z krzesla.
To kto tu jest bezsilny?"

Odpowiadam więc niemieckiemu "wypędzonemu" czego mi NIE brakuje:)

NIE brakuje mi tego


Tego również


I tego

Wyobraź sobie, że tego też nie chcemy


Czy "wypędzony " Amstern dobrze zrozumiał, że my Polacy po prostu nie chcemy tej waszej IV Rzeszy i waszych merkelowskich podróbek kanclerza z końską grzywką i wąsikiem, zamienionym tymczasowo na enerdowską kanclerzynę, której nawet Prezydent Stanów Zjednoczonych brzydzi podać się rękę?


A propos, w IV Rzeszy zapuszczonej po prymitywnym prusackim zamordyźmie pozostał jakiś szczątkowy głos rozsądku. 


Amstern, Oda, Alex, Fosil, Hajer i reszta polskojęzycznych, możecie nam...:)))



Moje motto życiowe: "Słuchaj, Stasiu! Śmiercią nie wolno nikomu szafować, ale jeśli ktoś zagrozi twej ojczyźnie, życiu twej matki, siostry lub życiu kobiety, którą ci oddano w opiekę, to pal mu w łeb, ani pytaj, i nie czyń sobie z tego żadnych wyrzutów". Henryk Sienkiewicz, " W pustyni i w puszczy".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka