keytoo keytoo
283
BLOG

KS - Raport o katastrofie pod Smoleńskiem - v2

keytoo keytoo Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

W KS - Raport o katastrofie pod Smoleńskiem 4 czerwca 2020r, napisałem że

"KBWL zajęło badanie przyczyn wypadku samolotu pilotowanego przez Kapitana Wronę 6 (słownie SZEŚĆ lat). Komisja miała wszystko "wrak" samolotu, żywych świadków - uczestników wypadku i dopiero po sześciu latach WYPRODUKOWAŁA RAPORT :( .

Tak się zastanawiam czy mając wrak i gdyby dopełniono wszystkich procedur związanych z Wypadkiem pod Smoleńskiem, ile czasu zajęłoby ogłoszenie Raportu ? 5-10-15-X LAT. Dla mnie Polska jako PAŃSTWO było i jest państwem teoretycznym :(.

Ps: nie wiem co się stało w Smoleńsku, czy to był Zamach, czy Wypadek :( Żadna z dotychczasowych Komisji tego nie wyjaśniła i nie wyjaśni :( "

Zdanie podtrzymuję, że nie wyjaśniono by przyczyn katastrofy samolotu, no chyba że stałby się CUD i nastąpiło zjednoczenie opozycji i rządzących, plus wykorzystanie art. 5 NATO do zapewnienia Polsce nadzoru nad śledztwem (w co nie wierzę) to może wtedy coś by się udało wyjaśnić. W tej chwili mamy:  skłócone społeczeństwo ,  brak szacunku za grosz w NATO  (robimy za przynieś, podaj, pozamiataj) itd, itp.

Ale ja nie o tym, przejrzałem dyskusję pod moim poprzednim wpisem i stwierdzam co że:

- są wyznawcy zamachu, ok. 15%

- są wyznawcy wypadku, ok. 15%

-  są wyznawcy braku wyjaśnienia katastrofy, ok. 30%

- i jest ostatnia grupa, która ma to wszystko tam gdzie słońce nie dochodzi, matematycy niech obie wyliczą :)

Ps: czekam na dużą liczbę odsłon i bardzo dużą liczbę wpisów za i przeciw. Dyskutantom życzę spełnienia w dyskusjach :)

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka