keytoo keytoo
243
BLOG

Agata Kornhauser–Duda & Eksprezydentowe i Feministki

keytoo keytoo Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

    Dziwi mnie jedno że tak zwane „Feministki” nie walczą o prawa Kobiet, a w szczególności prawa Żon Prezydentów - obecnego i byłych Prezydentów.

    Czemu nie domagają się żeby ustawowo zapewnić im wszystkim pensję?

Niech to będzie 50% pensji prezydenta plus ZUS, ale niech coś im Państwo WYPŁACI.

    Można mówić że tylko żony, ale one też REPREZENTUJĄ (REPREZENTOWAŁY) całą Polskę na świecie.

Skoro Państwo Polskie stać na zakup samolotów dla VIP-ów za 400 milionów złotych za sztukę, to stać nas chyba na pensję dla PIERWSZYCH DAM? Toć do drobne ;)

    Przewrotnie – gdyby wybory na Prezydenta Polski wygrała kobieta, ręczę że Polski Parlament uchwaliłby szybko ustawę przyznającą pensję dla PIERWSZEGO MĘŻA :) i wszystkich BYŁYCH Pierwszych Dam. Facetom do głowy by nie przyszło żeby PIERWSZY MĄŻ nie miał swojego KIESZONKOWEGO, ot taka Solidarność Męska :)

Z tego wniosek że o Damskiej Solidarności raczej nie ma mowy :( bo nie walczą

Ku rozwadze naszym ELITOM POLITYCZNYM, może warto taką ustawę uchwalić?


keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka