Kirk Kirk
165
BLOG

Najtrudniejszy jest pierwszy wpis

Kirk Kirk Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Najtrudniej zawsze zacząć. Zwykle człowiek nie wie jak rozpocząć. Ja postanowiłem się krótko przedstawić.

Więc tak... będzie się podpisywać tutaj jako Kirk. Jestem jeszcze dość młody, niedługo kończę 19 lat. Od małego interesowały mnie polityka i historia. Z zamiarem założenia bloga, w którym komentowałbym rzeczywistość, nosiłem się od dawna. Od ponad 2 lat robię to często na Twitterze, jednak czasem 140 znaków to za mało. Dlatego w końcu odważyłem się założyć bloga.
Tak... bo to bardzo odważne, kliknąć parę razy... tak naprawdę to brakowało mi czasu i chęci, ale w końcu te 2 czynniki się znalazły. Co do poglądów politycznych, to myślę że moje wpisy pozwolą się zorietnować, jakie mam preferencje polityczne.

Uff... jakoś wyszło. Jeśli chcecie się mnie o coś zapytać, to napiszcie. Niedługo następny wpis, tym razem - jak nazwa bloga wskazuje - konkretny i na temat.

Kirk
O mnie Kirk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości