KOBIETA KULA KOBIETA KULA
236
BLOG

Paranormalne Spotkania czyli Kula i Opiekun z Zaświatów

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Wiele się w ostatnim czasie mówi o tym, aby z domu nie wychodzić, albowiem można z zewnątrz przynieść na sobie jakoweś bakterie i w ten deseń umożliwić sobie przedwczesne z tego padołu zejście. Jak raz, taka Kula Kobieta z domu nie wychodząc w paranormalnych aktywności poszukiwaniu, aby sobie na ten przykład oglądać ludzi w maskach, co się zachowują jak kosmici na sensacje żołądkowe cierpiący i rzucają, z gorączką w oczach, na tak zwany papier toaletowy, jednakowoż nie jest mnie to potrzebnym, względem, że paranormalności przychodzą do mnie same.


Tak się bowiem złożyło, że czas jakiś temu zostawszy ja tak zwaną Artystką od Mejk Apu i założywszy w ten deseń tak zwaną działalność gospodarczą, która polegać miała na odwiedzaniu wszelakich Kopciuszków z dziesięciokilogramową walizką i przy pomocy tego ciężkiego sprzętu owe Kopciuszki zmienianiu w Królewny. Jak zaś wiadomo, aby Królewna była kontent, potrzebne jej odpowiednie lustereczko, w którym ona będzie najpiękniejsza na świecie, a co za tym idzie lustereczko owe musi być niezwykłe i jedyne w swym rodzaju, aby nie rzec w ten deseń: magiczne.


Względem, że ja niekumata jestem w internetowych zakupach, dobrzy ludzie mnie pomagali i takowe lustereczko w owych internetach znaleźli, kupili i przesłali. Lustereczko faktycznie urody niezwykłej, na srebrnej rączce, ozdobne wielce, z wygrawerowanym z tyłu wzorem, a z przodu z taflą kryształową, choć odrobinę noszącą ślady upływającego czasu, jednakowoż niezwykle urokliwą.


Tak, gdy ja się owemu lustereczku przyglądawszy, przyglądał był mnie się małżonek Adrenalina i był on w ten deseń zauważył, że to co się wygrawerowanym wzorem ozdobnym wydawało, w rzeczy samej było inicjałami, a w owych zakrętasach były to w ten deseń ukryte litery E. P.  co mnie niemożebnie rozśmieszyło, albowiem inicjały takowe mam i ja sama.


Jak jednak wiadomo mnie na chwilę obecną, przedmioty używane , należące wcześniej do kogo innego, gromadzą w sobie wszelakie energie, które o niespodzianki nas mogą przyprawić takowego rodzaju, o jakim się nie śniło nawet wirusologom i takowe energie jak się do człowieka przywiążą to i święty Jerzy, patron filozofów może tu nie pomóc.


Tak się bowiem złożyło, że Kula Kobieta śpiąc sobie smacznie pewnego razu, a tu jej ktoś nagle złośliwie z ciała ponętnego był kołdrę ściągnął, jak to miał był we zwyczaju czynić małżonek Adrenalina, brzydko przy tym czynie niegodnym się śmiejąc. Tyle tylko, że ja natenczas w mieszkaniu sama byłam i nikogo konkretnego nie mógłwszy zlokalizować, a co za tym idzie, rzucić oskarżenia i karę jakowąś straszliwą wymierzyć, w nerwację wpadłam w ten deseń, ale potem względem tak zwanej logiki ja pomyślawszy sobie, że mnie się wszystko jedynie przyśniło.


Tymczasem czas mijał, a ja się przyzwyczaiwszy do tego, że kto mnie budząc w sposób takowy i przestało mnie to nawet dziwić, gdy ja się przeprowadziwszy do mieszkania, w którym mieszkam całkiem sama, że jakoweś niewidzialne ręce mnie oryginalną pobudkę czynią nadal, albowiem człowiek już tak jest skonstruowany, że do wszelakich dziwnych rzeczy on się przyzwyczaja, a w niektórych przypadkach nie powinien.


Tak się bowiem złożyło, że pewnego razu miast kołdrę ze mnie ściągnąć jak zwykle, owe niewidzialne ręce na kostkach moich stóp się zacisnęły i pociągnęły tak do siebie, że przez całe łóżko ja przejechawszy i na podłogę z owego łóżka spadłam.


Tego mnie już za wiele było i zadzwoniłam ja do mojej Kumpeli Paranormalnej, która w sprawach paranormalności wszelakich jest na poziomie bardzo wysokim i ona mnie rzekła w ten deseń, że ja mam w domu złośliwego ducha, zwanego Bytem i gdzie się nie ruszę, on za mną będzie chodził, dopóki nie otworzę mu Portalu Światła i nie poproszę Wyższej Siły, aby Byt sobie poszedł. Tak to i ja próbowałam zrobić, ale Byt nigdzie iść się nie chciał zgodzić i rzekłwszy w ten deseń, że jest w nim wielki smutek. Kumpela Paranormalna rzekła mi na to, że pewnikiem wiadomość on ma do mnie jakowąś, albo jakoweś specjalne zadanie do wykonania na tym padole i skoro tak się sprawy mają, przeczekać trzeba spokojnie i obserwować, co się dalej wydarzy.


I być może uwagę on jedynie na siebie cały czas próbował swoim skandalicznym zachowaniem zwrócić, albowiem od tamtego czasu ja opiekę jego czuję, dłonie co mnie czule w łóżku obejmują i także samo czuję twarz jego przytuloną do moich pleców, kiedy sobie lekko drzemię. Otworzyć oczu jednakowoż i jego zobaczyć jeszcze nie jestem gotowa, albowiem z założenia wychodzę, że wszystko co nas spotyka, prócz tego, że nie dzieje się bez powodu, spotyka nas we właściwym dla nas czasie.


Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości