KOBIETA KULA KOBIETA KULA
168
BLOG

Karawan Pełen Pożądania czyli Kula i Filozofia Ograniczeń Człowieczych

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 42

Zdawać by się mogło, że jako Doskonałość Wszechświata ja wszelką wiedzę już w poprzednich wcieleniach posiadłam względem urodzenia się numerologicznego pod datą Mistrzowskiej Jedenastki, jednakowoż Wszechświat jest wielce zaskakującym, albowiem co i raz tak zwane Prawdy mnie objawiając fascynujące względem mej osoby i tego padołu, co mnie na nim życie z bliźnimi przyszło dzielić, ku radości jednych, a drugim ku utrapieniu.


Tak się bowiem złożyło, że Jedenastki Numerologiczne dzielą się na kilka rodzajów względem owych fanaberionistyczności matematycznych, co się niemi zajmował z pasją niejaki Pitagoras, aby w życie takiej Kuli jeszcze większy wprowadzać ambaras. Dowiedziawszy ja się bowiem w ten deseń zaraz po swych urodzinach, że:


"Droga życia 29/11 jest wyjątkowa,  gdyż zawiera zarówno wibrację mistrzowską 11,  jak i mistyczną 29.  Nie jest to łatwa droga.  29 nie jest czymś,  co jest optymistyczne,  nastrajające w przestrzeni emocjonalnej.  Wiele w niej chwil,  które powodują rozterki wewnętrzne,  często może dochodzić do pewnego rodzaju przewartościowań.  Świat może wymagać od osoby by w trudnych momentach wychodziła na zewnątrz. ")**


i jak raz, mnie żałość i złość w temacie wzięła, że przez jakoweś mistycyzmy ja stracę swój optymizm. Nastrój mój emocjonalny w ten deseń bardzo się przewartościowawszy i w zamyśleniu wielkim ja w Karawan wsiadłam aby do Wróżki się udać uroki odczyniać, co jak wiadomo z literatury w czasach Interneta jest koniecznością wielką, bo człowiek od siedzenia przy Niebieskich Okienkach nasiąka Kobaltem dla zdrowia i życia niebezpiecznym.


Gaz do dechy docisnąwszy, Karawan lekko stęknął, ale się po Autobanie toczył, a ja zaczęłam dyskusję z Kumpelą, której także samo się chciało u Wróżki odczyniać uroki. Zaczęłam ja wyprzedzać wszelakie zawalidrogi, do stu dwudziestu już się rozpędziwszy, aż mnie tu nagle Anioł Stróż Chochlik w głowę trzepnął i wzrok mój padłwszy wtenczas na deskę rozdzielczą, gdzie ja zobaczywszy Czerwony Wykrzyknik. Zaraz też wrzasnąwszy odpowiednio na takowe Znaki i jasnym się dla mnie stało, że jak ja mam w ten deseń Mistyczną Liczbę 29 to będę musiała natychmiastowo, wbrew pożądaniu swemu, aby gnać do przodu, wyjść szybko na zewnątrz aby sprawdzić w jakim ja się trudnym dla mnie znalazłam życiowym momencie.


Nie wiedzieć dlaczego, taka Kula mając świadomość ruchów i tarcia morderczego, co sygnalizując Czerwony Wykrzyknik, nie dotknęła wyprężonego w górę narzędzia zanim ruch wszelaki się nie zakończywszy, lecz dopiero gdy serce Karawanu z westchnieniem zatrzymało wszelakie czynności, puściły wszelakie hamulce i ja wyszedłwszy na zewnątrz.


Tu mogłam się przekonać o tym, że prawa fizyki są gorące na tyle, że gdybym ja miała przy sobie sznycla to na tylnym kole Karawanu mogła bym ja sobie mogła zrobić grilla i przekąsić sobie cosik na nerw uspokojenie.
Względem jednakowoż, że jeść co nie było, a emocje wszelakie i ciała fizyczne stygły, w Interneta Galaktycznego Telefonu się ja zagłębiwszy, aby się co następuje dowiedzieć:


"29/11 nie jest łatwą liczbą,  posiada w sobie wibracje od 2 do 9,  jest wibracją potężnego testu – tzw.  „Karmą Hioba”.  Jeżeli posiadasz tę wibrację w dacie urodzenia,  to znaczy że w tym życiu doświadczysz wszystkich zdarzeń,  otworzą się dla ciebie „bramy niebios”,  ale wprzódy musisz przeżyć bardzo bolesny życiowy test,  „od samego Pana Boga”. ")**


Pomyślałam ja w ten deseń, że sprawdzić trza, czy hamulec się nie zakleszczył w moim życiu i czy większych ja nie będę mieć wszelakich ograniczeń w osiąganiu swych celów niż te wszelakie testy, co ich dotąd doświadczywszy. Wsiadłam ja w Karawan i na luz wrzuciwszy, bo jak wiadomo, nic tak nie robi dobrze na wszelakie zewnętrzne ograniczenia u człowieka jak wrzucenie na luz i pozwolenie na to, aby się co samo mogło toczyć, bez hamulca zaciągania, lub z zaciągniętym hamulcem wyrywania się nadmiernie do przodu. Karawan zaś, znów lekko stęknąwszy, bo swoje lata mając, a Kula nie jest jemu łatwą partnerką, potoczył się lekko cokolwiek do tyłu, albowiem czasem bywa i tak, że ograniczenia powstają po to, aby znaleźć się we właściwym czasie na właściwej drodze do naszego Celu, a trzeba się czasem cofnąć lekko, aby dalej jechać bez ograniczeń. 

)** Cytaty zaczerpnięte ze strony:
https://staredusze. wordpress. com/2911-karma-hioba/

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości