KOBIETA KULA KOBIETA KULA
217
BLOG

Jak Chramsnąć Generała czyli Kula i Filozofia Krzywego Ryja

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Intuicja wielce pomocną bywa w życiu człowieka, które w ten deseń może przy pomocy owej intuicji wiele zyskać wszelakich satysfakcji i urozmaiceń. Ważne jest więc niezmiernie, aby człowieczą swą intuicję ćwiczyć, co taka Kula Kobieta z lubością uskutecznia, aby tak zwanym Prawem Przyciągania dostać zawsze to wszystko, co jej się chramsnąć zechce.
I tak to, nos jak pies ja posiadając, choć osobowość we mnie jest raczej rodzaju wilczego, szczególnie względem nieposkromionych apetytów i na tak zwane krajoznawcze wycieczki ja się uwielbiam wybierać, aby węszyć za czym do chramśnięcia atrakcyjnym.

W ten deseń, swego czasu ja się byłam na koncert zespołu Rammstein wybrałam, aby się zintegrować w Dojczlandach w temacie tak zwanego Rollende Errr i odpowiedniej adrenaliny, co ją Matka Polka W Dojczland chciała sobie radośnie uwolnić. Koncert ów się był odbywał od mego miejsca zamieszkania w odległości pewnej, przeto wybrawszy ja się tam pociągiem, albowiem były to czasy, gdy Karawan nie miał jeszcze zaszczytu być w moim posiadaniu. Tak to więc, po koncercie w knajpie ja wylądowawszy, względem, że akurat Deutsche Bahn zrobiwszy sobie przerwę nocną i taka Kula nie zamierzając się w ten deseń po dworcu włóczyć, a wturlawszy się w przyjemniejsze miejsce. Jak raz i Rammstein nie chcąc pewnikiem w hotelu upić się na smutno, do owej knajpy przyszedł i stoliki okupując wraz ze swymi pomocnikami, zwanymi z angielska Crew, większe zamieszanie zrobiwszy, albowiem po koncercie krew im wszystkim jeszcze wrząc w żyłach adrenalistycznie, że o rozgrzaniu ciała po licznych fajerwerkach uskutecznianych scenografistycznie ja nawet nie wspomnę.

Intuicja mnie podpowiedziawszy nosem, że jest to dla mnie szansa na marzeń spełnienie w temacie przyjemnego spędzenia czasu, co mnie do odjazdu pociągu pozostał, przeto z anielskim uśmiechem zacząwszy się ja przysuwać do Rammsteina stolików coraz bliżej. Czas był już na to odpowiedni, albowiem prócz piwa pojawiwszy się na owych stołach wszelakie mięsiwa i inne delicje. Kiedy wszyscy na owe dobra się rzuciwszy, przysiadłwszy się ja dyskretnie w celach poczęstunku, co mnie się słusznie należąc, względem nieprzespanej nocki po uczestnictwie w Rammsteina koncercie i wątpliwości ja względem tak zwanego sumienia człowieczego żadnych nie mając, sięgnąwszy po następne piwo, co się tam na stole w ilości odpowiedniej znajdowało. Do tego zagadawszy, do tamtego uśmiechnąwszy się, syta i w dobrym humorze ja się udając na dworzec, a pewnikiem jeszcze i do dziś się kto zastanawiając, kim i z kim ta tajemnicza kobieta tam była, co jak przed północą z balu królewna, w glanach pantofelkach nagle była zniknęła.

Tak to jednakowoż i bywa na tym padole, że kto zakosztując owocu rajskiego i nie zostanąc potępion, pragnąc chramsnąć Wyższą Rangę, w szczególności zaś,  gdy się posiada Anioła Stróża Chochlika. Tedy ja widząc ostatnimi czasy generalskie szlify wielu krajów świata w miejscu gdzie sobie beztrosko spacerowawszy po arystokratycznym ogrodzie, pragnienie mnie naszło w ten deseń aby się wturlać i na owo przyjęcie, co się na salonach odbywało arystokratycznych, a także samo i na tarasie wychodzącym na ów arystokratyczny ogród.

Zaraz ja w ten deseń pomyślałam, że wturlam się tam przez ów taras z mym uśmiechem bajecznym, lecz zanim to nastąpi czarów trza użyć, albowiem w przeciwieństwie do pań, co wśród generalicji tam były obecne, nie posiadawszy ja na sobie wieczorowej sukni. Ubrana ja bowiem byłam w szorty i bluzeczkę z wizerunkiem Jasnowidza,  stojącego na jednej nodze pod słońce, albowiem on jest też bardzo namiętnym łamania zasad zwolennikiem, gdy owo zasad łamanie radość we wszechświecie czyniąc i rozśmieszając Anioły, co jak wiadomo pracę mają na co dzień nielekką, na ten przykład na Salonach Politycznych temperując tego i owego delikwenta, aby zbyt wcześnie apopleksja jego nie trafiwszy.

Idąc zatem w stronę mego przyciągania, na twarzy mej niewinnej uśmiechem przepięknistym urok czyniąc idącym mnie naprzeciw dwóm generałom, z których pierwszy cokolwiek się zdezorientowawszy, patrząc na mnie jedynie jak tak zwana sroka na świecidełko, z drugim już zaś poszło dobrze, albowiem z uśmiechem mnie on pozdrowiwszy, jakbyśmy się od dawna znając nawzajemnie. Było to zatem potwierdzającym dla mnie, że oto droga wolna manipulacjonistycznie na owe generalskie delicje, lecz musząc przyznać, że tym razem wyniósłwszy z przyjęcia generalskiego jedynie dwie przepyszne kanapeczki, albowiem Anioł Stróż Chochlik ryczał ze śmiechu tak, że obawiawszy ja się, że mógłby go kto usłyszeć i byśmy byli być mogli zostać zdemaskowanymi.

A wszak ja Anioła Stróża Chochlika zapytawszy jedynie, dlaczego się takowe głupawe powiedzenie zalęgnąwszy w narodzie, że gdzie kto wchodząc "na krzywy ryj", skoro ja jestem tak zachwycającą osobą, że patrząc na moje uśmiechnięte, przecudniste oblicze, kłaniają mnie się generałowie?










Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości