KOBIETA KULA KOBIETA KULA
158
BLOG

Bez Cenzury czyli Kula i Filozofia Ekshibicjonistyczności Człowieczej

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 29

Moim ulubionym zajęciem jest zwracanie na siebie uwagi, albowiem takim mnie talentem Wszechświat obdarzył. Gdzie ja nie pójdę, tam wszędzie widzę lustra, w których z uwielbieniem wielkim się przeglądam. I będąc bezwstydną wielce, przyznaję się do tego, że lubię się także samo przeglądać w bliźniego swego zachwyconych oczach.


I tak, uwaga moja, do wewnątrz swego jestestwa skierowana, na zewnątrz emanując niezwykłym blaskiem, co mnie czyniąc w ten deseń wielką przyjemność, na ten przykład gdy mijający się ze mną na ulicy obcy facet, kiwnąwszy głową z uznaniem na mój widok i w te słowa się z uśmiechem odezwawszy:


"Du siehst gut aus!",


co odpowiedzią jest także samo na moje wewnętrzne pytanie, jak ja się prezentując swym tak zwanym zewnętrzem na chwilę obecną. I wiem ja z miny owego faceta, że równowaga moich częstotliwości jest zachowana, a wnętrze moje objawiając się na zewnątrz na tyle, że inni to widząc i zachwyt ja im powodując w postrzeganiu piękna temacie.


Jak bowiem wiadomo, kwestia piękna jest pojęciem względnym, uzależnionym wielce od zdolności postrzegania. Postrzeganie owo zaczyna się wewnątrz człowieka, emanując na zewnątrz i otrzymując ów człowiek w ten deseń coś na kształt powracającej fali, co się manifestuje obcym facetem robiącym miły komplement. Kto zaś wewnątrz jestestwa swego niewiele posiadając, miast pracować nad owymi kwestiami i do doskonałości duszy dążyć, wychodzi z siebie i stając obok, a własna osoba będąc jemu w ten deseń niedoskonałą i niekompletną, co widząc ja swym przenikliwym umysłem względem nasilenia tendencji do naśladownictwa tak zwanych trendów z Kobaltowych Okienek żywcem wziętych.


I tak, można zauważyć wokół, jakby sklonowanych młodzieńców i lasencje.


Ona, zazwyczaj długowłosa, lecz gdy wiatr zawieje widać jak na dłoni, że w kwestii własności osobistej tych włosów by można było dyskutować, podobnie jak w kwestii rzęs, co wprost zasłaniawszy jej pole widzenia, że o paznokciach z plastiku ja nawet nie wspomnę. Dżinsy tak na niej zaś opięte, że już na kolanach pęknąwszy, a patrząc powyżej widać wyraźnie, że z niżej położonych ciała części wszystko się skumulowało pod biustem i zdecydować się nie może kiedy eksplodować i w którą stronę, albowiem usta już tak wydęte, że wypada im chyba oddać pierwszeństwo pod tem względem. . .


Chłopaki takie desperackie nie są, przywaliwszy jedynie dwa kilo żelu na włosy i do tego jeszcze spodnie im opadając na tyle, aby się można było przekonać, że co jak co, ale oni noszą markową bieliznę,  która im zbytnio tego i owego nie ściska ponadmiernie. Jednakowoż po tym nie można się zorientować, co w tych majtkach jest ukryte, albowiem w kroku spodnie im tak zwisawszy, że może to być różnie, podobnie jak z tymi wonderbrami u kobiety, co się okazując wypchanym stanikiem przy pomocy dostępnych środków takich, że facet dotykając tych cudów kobiecych przez bieliznę i się po męsku napaliwszy, a jak przyjdzie do konkretnej hormonalnej akcji, tak rozczarowanie może jego pozbawić owej pożądanej w tem momencie męskiej reakcji na kobietę, dokładnie tak samo, jak wtenczas, gdy podczas miłosnych zapasów odpadnie jej paznokieć, rzęsy z oka, albo pukiel włosów. O eksplodującym tłuszczyku z opiętych spodni to ja nawet nie wspomnę, albowiem wielce niebezpiecznymi bywają guziki dżinsów, co prawami fizyki mogą trafić kogoś w czoło i życia pozbawić. A miało być tak pięknie. . .


Cóż, uwaga człowiecza jest skierowana natenczas na zewnętrzną powłokę dla duszy, zwaną ciałem. Im mniej duszy w człowieku, tym się on koncentrując na owej swej powłoce, akceptacji w tak zwanych mediach społecznościowych szukając, przy pomocy tak zwanych słitfoci z rąsi i innych namiastek akceptacji bliźniego, zwanych lajkami, od których ten czy owa się już potrafiwszy uzależnić, jak udowodnili nowocześni znawcy w temacie człowieczej psychiatrii.


Nie wiedzieć bowiem dlaczego, dzisiejszy człowiek szukając akceptacji w cudzych oczach, miast zacząć od oczu co we własnym lustrze je on widząc.


Być może wynika to z kwestii takowej, że ona siebie nie widząc w lustrze dokładnie, albowiem pole widzenia zasłaniając jej doklejone rzęsy, on zaś wyłożył się przed lustrem jak długi, albowiem nogi się jemu zaplątawszy w markowe majtki, co się zsunąwszy w zbyt luźne dżinsy.


Możliwe jednakowoż, że oboje zderzą się czołowo, wgapieni w swoje smartfony i tak ich to oszołomiwszy, że pojawi się szansa na normalne międzyczłowiecze zbliżenie...



Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości