KOBIETA KULA KOBIETA KULA
216
BLOG

Genie und Wahnsinn czyli Kula i Filozofia Psychoanalizy

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 83

Pełen różnorakich typów człowieczych jest ten ziemski padół, co go czyniąc wielce interesującym względem wszelakiej psychoanalizy, którą się w ten deseń pasjami zajmuje filozoficznie Kula Kobieta, aby notkami swemi na Salonach oświecenie czynić, a co za tym idzie, dopasowywać przy pomocy manipulacji umysłowościowej na swych czytelnikach ich niedoskonałe jestestwa do doskonałości Wszechświata, albowiem w tem celu właśnie się na ten świat pakują tak zwane Dzieci Indygo, co mając Anioła Stróża Chochlika, ku szczytnym celom dążąc, bywają nieco złośliwemi, choć serca w nich pełne miłości do bliźniego.
Jak raz bowiem, w owych Osobowościach Indygo nic takowym nie jest jak się wydając, a w lustrze też nie wszystko zobaczyć jest możliwe, czasem też więc będąc na tak zwanej Wyższej Wibracji udać się trzeba do osób trzecich, aby się upewnić w temacie i sprawdzić, czy jesteśmy na drodze rozwoju swego odpowiedniej, czy też zaczynamy się skłaniać w stronę tak zwanych Nawiedzonych.
W tem celu taka Kula na Targi Ezoteryczne się postanowiła udać, aby sprawdzić swe dalsze możliwości, a i sprytnie sprawdzić też osoby podobnego sobie pokroju w temacie tego, kto jest Nawiedzonym, kto Bajerantem Spragnionym Mamony, a kto ma zdolności na miarę Afrykańskiego Szamana i mnie zadowoli w stopniu odpowiednim w temacie czytania w myślach i innych zdolnościach zwanych nie wiedzieć dlaczego paranormalnymi, względem tego, że jak wiadomo każdy człowiek posiadając wielki potencjał w sobie, a energii na tyle, aby oświetlić miasto przez tydzień, jednakowoż zamiast oświecenie czynić swego wnętrza, woli ten człowiek nieszczęsny robić na ten przykład zadymę na Salonie24, wyzywając od szmaciarzy swych politycznych przeciwników, co jak wiadomo z literatury, dodając owym przeciwnikom jeszcze energetycznej siły, względem nań skierowanej uwagi.
Taka Kula, kierując zazwyczaj uwagę swą jedynie do swego wnętrza, kontent wielce była względem tak zwanej psychologicznej analizy dłoni, której się z radością poddała, oddając swe ręce w ręce pewnego miłego faceta, albowiem na jaw tu wyszło, że w czytaniu z dłoni miał on wielkie talenta w temacie holograficznościowym.
Tak to i on mnie rzekł w ten deseń to samo co ja już w szkole podstawowej od nauczycieli słysząc, że w sobie dwie osobowości posiadam w temacie Geniusz i Szaleństwo, co poniektórzy precyzowawszy dokładniej jako Geniusz Chaotyczny, wymagający zewnętrznej dyscypliny, jednakowoż na skutek bardzo silnej osobowości, która ma wielkie w sobie zamiłowanie do wolności, taka Kula nie poddając się żadnym naciskom i turlając się swobodnie, a dążąc do obranego celu bez pośpiechu, kierując się za to intuicją, albowiem posiada wiedzę z innych wymiarów czasu, kto zaś jej stanie na drodze, może być to dla niego cokolwiek nieprzyjemnym.
Przestrzegł mnie także samo i Psychologiczny Analityk, abym ja się strzegła Wampirów Energetycznych, co mnie widzą dla siebie smakowitym kąskiem, a środkowy palec, co asertywności jest wyznacznikiem, pokazywać mam ja tak często, jak mnie w ten deseń najdzie ochota, albowiem choć we mnie wielka jest potrzeba służenia pomocą bliźniemu, nie mam ja każdego bliźniego brać w swoje ramiona.
Tak to, bardzo ja z owej Psychoanalizy wyszłam pokrzepiona, albowiem się upewniwszy, że wszystko u mnie jest w równowadze właściwej względem tak zwanej Drogi Życia. W ten deseń mogę ja dalej uskuteczniać na bliźnim terapię czubkiem buta, kopiąc go w zadek zamiast czynić jemu pieszczoty, aby on werwy nabierając, ale mnie na głowę nie wlazł. Także samo i sobie uświadomiwszy, że lepiej być genialnym i chaotycznym, niż poukładanym i merytorycznym, albowiem jak ja bym na ten przykład co dzień takowe mądre notki pisała jak powyższa, tak bym na głowę pobiła ilością odsłon na ten przykład filozofa @Sowińca i jego salonowe dyrdymałki, co z filozoficznym aspektem życia człowieczego nie mając one nic wspólnego, a jedynie powodując chaos we wszechświecie. Nie jest jednakowoż moim celem pakowanie w przygnębienie takiego delikwenta, co ma doktoraty, a taka Kula to nawet i matury nie ma, a jedynie posiadając wiedzę z tak zwanych Innych Wymiarów...
I tralalala.  ;-)


Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości