KOBIETA KULA KOBIETA KULA
169
BLOG

Zanurzeni W Sobie czyli Kula i Filozofia Świadomych Doznań

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 25

Nadszedłwszy czas przedświąteczny, gdzie marzeń spełnienia jeden Bliźni drugiemu Bliźniemu swemu na ten przykład życząc. Względem zaś tego, że tak różnorodne bywają marzenia człowiecze to czy jednakowoż każde marzenie ma szansę się spełnić?
Kula Kobieta bywa wielką marzycielką, a wyobraźnię ma ponadprzeciętnego rodzaju, co zostało potwierdzone przez wielu tak zwanych Chiromantów, a także samo wiara w spełnienie jej marzeń jest wyjątkową, choć bywa, że trafi jej się osoba nieszczęśliwa w swem życiu, co powtarzać lubi na ten przykład: "To się i tak nie uda. ",  lub też: "Wszystko dobrze,  ale do czasu... " i musi taka Kula otwierać swój mentalnie ochronny parasol,  a czasem jeszcze i dźgać kogo szpikulcem owego parasola, aby jojczyć on przestał.
Jak bowiem powiedział jeden rozczochrany Mądrala, co także samo ponadprzeciętnie miał rozwiniętą jak Kula Kobieta umysłowość: ”Wiadomo, że taki a taki pomysł jest nie do zrealizowania. Ale żyje sobie jakiś nieuk, który o tym nie wie. I on właśnie dokonuje tego wynalazku. ". W ten deseń taka Kula, która szkół nie pokończywszy, a nawet matury nie ma, za to również z lubością, jak wspomniany autor powyższego cytatu lubi pokazywać język, postanowiwszy dokonać eksperymentacji w temacie umysłowościowych akrobacji w kwestii marzeń swych spełnienia.
Jak wiadomo z literatury i Kobaltowych Okienek umysłowość człowiecza żadnych barier i zakazów nie zna, a łatwo można ją przekonać do wszystkiego siłą wizualizacjonistycznej sugestii. W ten sposób Kula Kobieta zrzucając lekko swego czasu siedemnaście kilo, co ich za wiele było, za pomocą tak zwanej Mapy Marzeń i powtarzania swej podświadomości, jaka to Kula Kobieta jest w każdem względzie doskonałą, Wszechświat zaś jej odpowiedział na to: "Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem!" i kilogramy zniknąwszy w sposób zaiste paranormalny, a Kula Kobieta zamiast się starzeć to zaczęła młodnieć.
W ten deseń, ja o krok dalej pójść postanowiłam w kwestiach rozwoju swej duszy, aby ją namówić na coś bardziej spektakularnego i tak mnie literatura w ręce wpadła w temacie Projekcja Astralna i Świadome Śnienie, a w lekturę się ową zagłębiwszy stwierdziłam, że mam ja ochotę na jakowąś ostrą jazdę, co pobije swą spektakularnością Black Mamba w Phantasialand, a na dokładkę i jeszcze nie grożąc mnie utratą zdrowia czy więzieniem za dokonanie czynów zabronionych prawem. Względem zaś tego, że na skutek sprzyjających natenczas życiowych okoliczności, spać ja mogę tyle na ile mam ochotę, za trening konkretny ja się wziąwszy w tematach wyżej wymienionych.
Każden człowiek w swem życiu sny wszelakie mając, co strach w nim wzbudzają wielki, na ten przykład częsty jest sen o upadku z dużej wysokości i w śnie takowym człowiek obawy mając, że kiedy uderzy o ziemię to się zabije. Podobny problem na ten przykład występuje w chwili, gdy się śni człowiekowi, że jest gonionym przez bandę łotrów w siekiery uzbrojonych, a uciekać nie może, bo coś jego trzyma za nogi. Budzi się takowy obywatel z krzykiem, cały spocony, serce prawie jemu z piersi wyskoczy, a przecież gdyby on wiedział, że ta cała akcja jedynie się we śnie odbywa, odwagi by najpierw nabrał, a potem rzucił na łotrów z gołymi rękami i każdego zabił puknięciem w czoło małym palcem u dłoni.
Nie będę ja tu w szczegółach się rozpisywać )*, jakich technik w ten deseń użyłam w kwestii osiągnięcia stanów świadomości mego we śnie śnienia, albowiem technik jest wiele i każdemu odpowiadać może co innego. Za to stwierdzić muszę w ten deseń, że odkrywszy ja w sobie dzięki Snom Świadomym ciekawe upodobania i skłonności do ryzyka, których bym u siebie, świadomie rzecz ujmując, nigdy nie podejrzewała. Na ten przykład taka Kula unosi się w powietrzu nad swym osiedlem i zaglądając w okna sąsiadów, albo  jadąc na rowerze wjeżdża wprost pod tramwaj, aby sprawdzić co też się teraz stanie dalej. Zdarzyło mnie się i skrócić kogo o głowę, że o zwykłym daniu komu w tak zwaną papę to ja nawet nie wspomnę,  czy też przespacerować po mieście kompletnie na golasa, na dokładkę na rękach.
Każde doświadczenie jednakowoż budzi we mnie ciekawość, czy można pójść w temacie o krok dalej, a połączywszy Świadome Śnienie z Telepatią umówić się z kimś na spotkanie w świecie ponadrealistycznościowym. Wiadomo, że w czasach dzisiejszych można się kontaktować przez galaktyczne telefony, używając kamerki, ale wiadomo także samo, że w kamerkach owych wygląda się koszmarnie, a gdyby się spotkać paranormalnie, tak wygląda się jak Senne Marzenie. W ten deseń Kula Kobieta namówiwszy telepatycznie Szamana do eksperymentów w kwestii spotkań paranormalnych, które to spotkania nadspodziewanie szybko w czyn wprowadzone zostały z dużym sukcesem, albowiem w kwestii późniejszych konfrontacji na temat tego czy owego zdarzenia wspólnie przeżytego, powodując zawsze radość i  zdumienie,  zbieżnością owych zdarzeń i przeżyć względem.
Tak to, człowiek co śniąc odpowiednio, przestając się w ten deseń kwalifikować do takowych, co połowę życia prześpią, albowiem śniąc świadomie, prowadzi drugie swoje życie sekretne i fascynujące.

)* Korzystając w swych fascynujących naukach z literatury:
"Świadome Śnienie dla początkujących", Mark McElroy
"Trening Świadomego Śnienia", Charlie Morley
"Projekcja astralna", Edain McCoy






















Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości