KOBIETA KULA KOBIETA KULA
102
BLOG

Racjonalizm Analityczny czyli Kwestia Równowagi Człowieczej

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Wspominałam ja swego czasu już na Salonach bezwstydnie o tym, że będąc Kula Kobieta tak zwaną Łóżkową Rozpustnicą, co łóżko własne mając w wielkiej namiętności i trudno niebywale jest ją od tej rozpusty oderwać na tyle, że i Szaman Afrykański telepatycznie nie dając rady nawet, kiedy zawiedzie pobudka sms-em.
Tak się jednakowoż złożyło, że na skutek namiętnego snu zimowego, co mnie się w niem zadurzyć zdarzyło, niebezpieczeństwo dla mych doskonałych kształtów powstało, że o kondycji zdrowotnej ja tu nawet nie wspomnę.
W ten deseń, wybrałam ja się do miasta zwanego Bad Kurhausen, aby tak zwany Kur w Kurhaus uskutecznić i wiosną wczesną wyglądać jak klepsydra, a nie elipsa i także samo posiadać jędrność tam, gdzie należy się mieć jędrność, a krągłość tam, gdzie należy mieć powabną kobiecość.
Tak to, w Karawan ja wsiadłam i pojechałam w rejon Dojczlandu z tego popularny, że tybylcy z bajerancji są we świecie znani, lecz taka Kula lubiąc wyzwania i bajeranckich klimatów wielce jest ciekawa. Zaraz też się i okazało, że w sprawie terminu przybycia mnie oni sprytnie zbajerowali, wykazując intuicję godną szamanistycznych jasnowidzów i się w ten deseń na miejscu okazało, że choć taka Kula oficjalnie na 11:00 przed południem na miejscu być miała, a stawiwszy się o 11:50 w recepcji, w stanie hiperwentylacji narządów oddechu, dowiedziała się w ten deseń, że do lekarskiego przeglądu ma się stawić na godzinę 13:00, tymczasem zaś może na obiad się udać, co jego właśnie w tak zwanej Speisesaal podawać raczą.
Cóż było robić, skoro jak z literatury wiadomo, aby organizm zapasów gromadzić nie zaczął, najlepiej jest się w ten deseń najeść, miast głodnym snuć się po gabinetach specjalistów od idealnego żywienia, co na okrągło opowiadają o jakowychś dietach, aż od tego gadania kiszki człowiekowi się skręcają.
Zjadłam ja przeto obiad ze smakiem, a potem udając się na badania, co one wykazawszy, że nieznacznie mnie przybyło w kwestii tak zwanego BMI i pytanie padło, czy potrzebuję wdrożyć się w specjalną dietę by nie wyglądać jak wypasiona bryka pod nazwą BMW, lecz na ten przykład jak motorower Komar co się przemieszcza zwiewnie z punktu A do punktu B.
Względem tego, że jak wiadomo z literatury i Kobaltowych Okienek, wszelkiego rodzaju komary wnerwiająco bzyczą, a BMW mruczą wielką mocą wewnętrznych możliwości swoich, postanowiłam ja zainwestować w tak zwany gaz do dechy, nie wymagający żadnej diety, za to skutkujący podniesionymi obrotami silnika, rzecz ujmując motoryzacyjnie.
Tak to, Specjalista Dietetyk sięgnąwszy zaborczo po kluczyk niepozorny, co mnie go przed chwilą podsuwał z uśmiechem zachęty, nieco złośliwie się uśmiechnąwszy, kluczyk ów chowając w swą kieszeń. Niebawem i na jaw tu wyszło, że takowi, co owego kluczyka w posiadaniu nie mając, zmuszeni będą po schodach ganiać przez dzień cały z parteru do czwartego włącznie piętra, albowiem tylko ów kluczyk windę potrafiąc uruchomić dla delikwenta, co on zawczasu postanowiwszy przejść na dietę light.
Cóż, nie wiadomo co i lepsze dla człowieka, gdy tak czy owak cały dzień jest zmuszony uczestniczyć w wyczerpujących ćwiczeniach? Czy bieganie po schodach powodując te zakwasy w nogach, trudno tu wyczuć, albowiem stękając kolektywnie wszyscy i ośmielę się stwierdzić, że takowi co nie mając zaprawy na schodach, a jeszcze musząc głodować na skutek light diety, wielce niekorzystny klucz wybrali do rozwoju odpowiednich kształtów i parametrów ciała swego. Taka Kula bowiem, jadłwszy za trzech wojaków z tak zwanych Jednostek Specjalnych, a zakupiwszy tak zwaną Analityczną Wagę,  racjonalizm w kwestiach równowagi tłuszczów, wody i kilogramów w organizmie uskuteczniającą, nijak dojść nie mogła ile ważąc w ten deseń jej muskulatura i kości, albowiem w tym temacie waga dyskretnie milczała.
Jak jednak wiadomo, nie waga istotną jest tak do końca w kwestiach człowieczej oceny siebie samego, przeto co i raz w owym Kurhauzie człowiek poddawany był próbom wiele cięższym niż gonitwa po schodach. Tak się bowiem złożyło, że co się człowiek obrócił to zobaczył lustro. Wszędzie owe lustra wisząc, na ścianach i na sufitach, czy się człowiek położył, czy usiadł, czy stanąwszy na rękach. Niektóremu było to w ten deseń udręką, co ja dyskretnie widząc, gdy ta i owa pani spoglądając z lękiem czy aby jej się nie robiąc tak zwany Celullit, czy inne niedoskonałości ciała, co duszą zawładną i zrzucą ową duszę ze schodów do piwnicy, a wtenczas nie pomoże żaden magiczny kluczyk i super light dieta, gdy zdruzgotana w piwnicy swej osobowości leży ta kobieta.
W ten deseń, na końcowej pogadance w lekarskim gabinecie będąc, dowiedziawszy się ja od uśmiechniętego lekarza, że po czterech tygodniach w Bad Kurhausen, mnie jeden kilogram przybył, promieniście się także samo uśmiechnęłam, albowiem przed przybyciem do niego rozebrałam się do tak zwanego gołego rosołu w swej łazience, z zadowoleniem w lustro spojrzałam i widząc na własne oczy, że muskulatura cięższą bywa od tłuszczyku, utwierdziwszy się w podejrzeniu, że Analityczne Wagi wyprowadzają człowieka z psychicznej równowagi, co skutkując następnie nadwagą, celullitem i wrogością człowieczą do swego w lustrze odbicia.  ;-)






Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości