Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
346
BLOG

USTCZANIN, POETA ZYGMUNT JAN PRUSIŃSKI NA PREZYDENTA POLSKI

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Polityka Obserwuj notkę 61

 

 

USTCZANIN, POETA ZYGMUNT JAN PRUSIŃSKI NA PREZYDENTA POLSKI


Ja, syn matki Krystyny Sowińskiej i ojca Lucjana Prusińskiego zgłaszam akces do kandydowania na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej !

Moją negatywną stroną jest to, że mój pradziadek był generałem, a chodzi o mojego przodka od strony mojej mamy - JÓZEFA LONGINA SOWIŃSKIEGO !

Podobno poeta narodowy Juliusz Słowacki napisał o Nim kilka słów w poezji.

Powiem szczerze, zgłosiłem publicznie i internetowo swoją zgodę, jeśli nie ma chętnych - którzy by reprezentowali naprawdę Naród Polski, dlatego mogę śmiało napisać to, proszę o uwagę:

JESTEM INTERNETOWYM KANDYDATEM NA PREZYDENTA POLSKI !!!

- Ja nikogo się nie boję, przyjdź do mnie, ale musisz mieć wiedzę historyczną - bo jeżeli się będziesz jąkać, to cię wyrzucę na zbity pysk, hen daleko za horyzont.

Powiem szczerze, reprezentuję tylko Polaków, żadnych (zasrańców), w kraju i na Emigracji...

Drodzy Polacy w Polsce i na Obczyźnie, głosujcie na mnie. Jestem politycznie podobny do działań i Miłości do Ojczyzny, co czynił mój pradziadek generał Józef Longin Sowiński, co czynił mój polityczny autorytet - polityk, Roman Dmowski !

- Nie stchórzę przed żadnym wrogiem Polski - bo śmierci się nie boję !

Ja mam charyzmę, bo urodziłem się we wrześniu. A jesienni ludzie, z września i z pażdziernika są nie do pokonania.

Tak mi Dopomóż Bóg !

z Ukłonami - Zygmunt Jan Prusiński
Ustka. 22 Grudnia 2009 r.

Ps. Z okazji Wigilii - Urodzin Jezusa Chrystusa, z okazji Świąt Bożego Narodzenia, z okazji Nowego Roku 2010 życzę Moim Rodakom Wszystkiego Najlepszego !

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka