Geniusz Żoliborza Geniusz Żoliborza
779
BLOG

Protest przeciwko promowaniu PZPR na salon24.pl

Geniusz Żoliborza Geniusz Żoliborza Polityka Obserwuj notkę 5

Moi drodzy.

 

Podobnie jak większość z was chciałbym wyrazić sprzeciw przeciwko promowaniu na naszym salonie byłych zasłużonych członków PZPR. To jest skandal, panie redaktorze Janke, przebrała się miarka!

Wszystkich, którzy myślą podobnie jak ja i protestują, zachęcam, aby nie spoczęli na laurach, lecz zaprezentowali aktywną postawę anty-PZPR. Dzisiejszy salonowy skandal stał się dla mnie impulsem do działania i chciałbym tę akcję rozszerzyć poza salon24.pl. I dlatego chciałbym także napisać w tej sprawie petycję do Prezesa jedynej patriotycznej partii w Polsce (pozostałe partie to sami wiecie, czyim służą interesom), aby w patriotycznej partii PiS również nie były promowane osoby z komunistyczną partyjną przeszłością. Chodzi mi konkretnie o jednej z najważniejszych postaci w PiS, trzymającego kasę całej partii, skarbnika Stanisława Kostrzewskiego, który do samego końca (sztandar PZPR wyprowadzić) służył komunie jako członek PZPR. Nie pozwólmy, aby tak ważne stanowisko, jak zarządzanie finansami patriotycznej partii, było w rękach pezetpeerowca. Chciałbym wysondować w tym miejscu patriotycznych blogerów, szczególnie tych oburzony propmowaniem PZPR na salon24.pl. czy poparli by taki apel i podpisali się pod nim. Nie jest dobrze,  że o finansach partii budującej IV RP na ziemi decyduje członek PZPR. Tak mi się przynajmniej wydaje, ale może nie jestem do końca uświadomiony politycznie, więć każdy komentarz chętnie powitam na mym pluralistycznym i otwartym na każdego blogu (nigdy nikogo nie zbanowałem i nie zamierzam).

A tu trochę szczegółów za Rzepą, która jest dość wiarygodnym dziennikiem na tle innych polskojęzycznych mediów i sam nasz ojciec założyciel tam pracuje, więc to na pewno jest dobra gazeta:

www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/iar/artykul/skarbnik;pis-u;autorem;tajemniczej;listy;kaczynskiego,111,0,140911.html

Pozdrawiam,

Geniusz Ż

 

PS.  "W rządzie nie będzie byłych członków PZPR. Dla mnie, raz dane słowo, jest święte…"

 (Jarosław Kaczyński 10 VII 2006)

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka