Lech Kowalsky Lech Kowalsky
1095
BLOG

Nowy sondaż , Platforma 7% !

Lech Kowalsky Lech Kowalsky Rozmaitości Obserwuj notkę 43

Przeprowadziłem dziś długo planowany sondaż uliczny w Słupsku. Zebrałem się wreszcie i zapytałem spotykanych przez cały dzień ludzi czy będą głosować w najbliższych wyborach na Platformę. Na 150 przepytanych na ulicy osób tylko 7% odpowiedziało, że będą głosować na partię Donalda Tuska.  Zadawałem tylko to jedno pytanie, czy będzie pan/pani głosował na Platformę Obywatelską? Prawdę powiedziawszy byłem w szoku co do tego wyniku ale tak wyszło z tej ankiety. Nie wiem sam co o tym myśleć, czy ludzie wstydzą sie przyznać do sympatii do tej partii czy też tak wygląda faktyczne poparcie społeczne Donalda Tuska?

Złote Bany - ,Starosta Melsztyński, Wywczas, Artymowicz , Maia14, Osiejuk, Rudecka Kalinowska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości