KrotkoInieNaTemat KrotkoInieNaTemat
155
BLOG

Street show

KrotkoInieNaTemat KrotkoInieNaTemat Sztuka Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Niektórzy twierdzą, że brakuje im sztuki na żywo - teatrów, koncertów, wystaw... 

Dramatyzowanie!

Sztuka już dawno spiskowała ;-) i wyszła na ulice, ale co tam street art, nawet Wyspiański, gdy pisał - "Teatr mój widzę ogromny" - takich "widzeń", jakich my doświadczamy, mógłby nam co najwyżej pozazdrościć. 

Jestem wysoce ukontentowana, że koryfeusze pozwolili mi brać udział w tym wielkim teatrum i chodzić po ulicach, niczym po wielkiej scenie...

Nie takie maski? Czepianie się!

A gdy sama będąc maską, chodzę po scenie wraz z innymi maskami, niegramatycznie nieco, ale co mi tam, nucę sobie, skoro samo się przypętało  - "...the show mask go on..."! ;-)


Siermiężne feminatywy to nie moja bajka, ale "politolożka" brzmi niemal jak "patolożka"... Jak nie docenić tej... koincydencji;-) A więc politolożka na ugorze orze, jak nie może! Będzie tu zawsze KRÓTKO i nie NA TEMAT ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura