Ksymenes Ksymenes
799
BLOG

Wieczny patent Michnika na Kaczyńskiego

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 16

Przeglądając portale natknąłem się na informację na stronie Gazety Wyborczej o tym, że CBA zatrzymała dziś pod zarzutem korupcji prezydenta Starachowic Wojciecha B. (PiS).

Tuż pod wytłuszczoną zajawką znajduje się poniższe zdjęcie z podpisem: Wojciech Bernatowicz prezydent Starachowic (sic!). W związku z tym nie będę komentował "intelektu" dziennikarzy GW ani ich szacunku dla prawa w tym względzie, bo i po co? Sami robią to najlepiej. Wiadomo, że robią szlagier, bo PiS.

Ja informacje czytam jednak do końca. Dopiero pod koniec dowiadujemy się, że aktualny prezydent Starachowic w ubiegłorocznych wyborach startował z własnego komitetu Forum 2010 (konkurencyjnego do PiS), mimo że formalnie należał do PiS, zaś z PiS-u został wykreślony niedawno, zresztą na własne żądanie, w związku z poparciem do Sejmu kandydatki PSL.

Tak właśnie tworzy się michnikowy matrix. Mało inteligentny, acz wytresowany czytelnik GW wie, że najważniejsze informacje zawarte są w wytłuszczonej zajawce i zawierają tzw. przekaz dnia, co wystarczy za całą wiedzę. Można zaobserwować to na innych portalach, lecz także w S24.

Jeśli ktoś chce zarzucić mi przewrażliwienie, to proszę o wskazanie artykułu w GW, gdzie w wytłuszczonej zajawce wspomniano o zamieszanym w przestępną aferę działaczu PO, który pod koniec okazałby się już tylko byłym działaczem PO, a właściwie konkurentem PO.

 

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10190992,CBA_zatrzymalo_prezydenta_Starachowic_.html

 

PS. Przed chwilą zmieniono w GW pierwsze zdanie. Już nie ma w zajawce w nawiasie (PiS). Na szczęście zrobiłem sobie zrzut ekranowy, ale nie wiem, jak się go umieszcza w notce. 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka