Ksymenes Ksymenes
1875
BLOG

O czym marzą Palikot i Poncyljusz?

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 14

Obejrzałem sobie "debatę" między dwoma dobrymi kumplami, tj. Palikotem i Poncyljuszem. U Lisa. Palikot mówił do Poncyljusza per "Paweł", natomiast Poncyljusz do Palikota zwracał się per "panie pośle". 

 

Widać było wyraźnie zażyłość między oba politykami i szczerze mówiąc śmieszne było to unikanie przez Poncyljusza potwierdzenia dobrej znajomości. Palikot stwierdził, że jego wewnętrzne sondaże wskazują na 6-8% poparcia, a jednocześnie ok. 4,5% dla PJN. Powiedział przy tym, iż życzyłby sobie, by PJN przekroczyła próg wyborczy. 

Lis wymusił na Palikocie powtórkę słów o odpowiedzialności Jarosława Kaczyńskiego za smoleńską katastrofę, co ten skwapliwie wykonał. A co na to Poncyljusz? Kompletnie nic! Jedyne, co dało się w tym momencie zauważyć, to charakterystyczny, głupawy uśmieszek na twarzy Poncyljusza. Czyżby zgadzał się ze swoim kumplem, tylko nie wypada mu publicznie potwierdzać?

O czym zatem marzą obaj panowie? Ano, moim zdaniem wyłącznie o tym, by po prostu zastąpić sobą PO (RP Palikota) i PiS (PJN Poncyljusza). 

W S24 nieraz broniłem PJN mając na uwadze Pawła Kowala. Jednakowoż po tym, co zaprezentował dzisiaj Paweł Poncyljusz w "debacie" z Januszem Palikotem, mogę powiedzieć tylko jedno: 

Polska Jest Najważniejsza reprezentuje prawdziwe dno i w tym względzie nawet Ruch Poparcia Palikota wymięka! 

 

 

 

 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka